758 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Brugt cruiser til 1 gangs køber Brugt cruiser til 1 gangs køber

Hej. Jeg som er 50+ skal have min første cykel, til at cruise og og ned af Strandvejen med, altså kun sommerkørsel. Jeg kigger på Honday VT1100 Shadow, Suzuki 1400 Intruder og Yamaha Virago 1100.

Hvad kan I eksperter anbefale ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brugt cruiser til 1 gangs køber
  • #1   26. feb 2006 helt sikkert en honda shadow 1100

den har et enormt bundtræk og kører bare fantastisk, der er et sort og hvidt billed på min profil der kan du se data på en shadow heste osv, kik lidt på det og sig så til mig at det ikke er en fed bike, ok seriøst jeg har haft et par arndre soft choppere før (skyggen) og uden tvivl er det den bedste bike jeg nogensinde har ejet
    ps hvis du bestemmer dig for en shadow skal du lige vide at modellen efter den jeg har, har mindre heste og trækker ved flere omd. men hvis du har nogle spørgsmål er du altid velkommen til at spørge så vil jeg prøve at besvare dem så godt som jeg kan

mange biker hilsener polledrengen c",)

• #3   26. feb 2006 Hej igen. Tak for hurtigt svar. Jeg har pt en HONDA Shadow VT100 fra 1992 på hånden. Den har gået 30000 km, er meget velholdt og koster 95.000 hos en forhandler, der vil give 12 mdr's garanti.

Prisniveau og årgang OK ??

Peter

• #4   26. feb 2006 send et par fotos og hvilken forhandler er der tale om.
    men jeg tror det er deromkring priserne ligger jeg gav selv 90 for min uden tasker og ryglæn og den er også fra 1992 og har gået næsten det samme

• #5   26. feb 2006 har du MSN ? så kan vi tage en lille sludder c",)

• #6   26. feb 2006 ja, plindegaard@hotmail.com

• #7   26. feb 2006 Kører Virago 1100,er super glad for den masser af bundtræk,mener problemer med starteren var de ældre
    guld modeller,jeg kan kun anbefale xv1100,men intruder
    1400 er simpelthen også en lækker stabil cykel
    hilsen Henrik

• #9   26. feb 2006 jeg har selv en shadow. det er den bedste mc jeg har haft god og kræftig motor. så hold på hondaen den bliver du mest glad for..

• #10   26. feb 2006 Jeg vil sige det kommer an på hvad du vil med den i fremtiden. Hvis du har planer om ombygning ville jeg uden tvivl vælge Intruderen da det er den der fås suverænt flest ombygningsdele til. Hvis du skal køre standard ville jeg vælge Intruderen eller Shadow'en. Personligt synes jeg Virago'en er lidt kedelig, men det er jo en smags sag. Skylder lige at sige at jeg selv har kørt Virago og har været yderst tilfreds. Det var dog kun 535'eren.

• #11   26. feb 2006 Jeg har ingen planer om ombygning, vil bare cruise om sommeren, og i fint vejr til/fra arbejde (10 km).Peter

Kommentér på:
Brugt cruiser til 1 gangs køber

Annonce