{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Salg af mc {{forumTopicSubject}}

Hej Mcgalleri.
Nej, jeg opretter ikke denne tråd for at få flere til at kigge i min salgsannonce men derimod for at få svar på nogle spørgsmål.

Jeg forsøger at sælge min mc til en yderst rimelig pris syntes jeg selv. Der sker bare intet...
Der er masser der vil bytte med andre cykler men ingen der vil betale kontanter.
Er salget totalt dødt eller er det min pris der er helt hen i skuret??
Syntes selv at min pris er meget fair og den er faktisk 800 billigere end de andre der er tilsalg. Er den stadig for dyr?'
Hvad vil i vurdere den til?
Hilsen Casper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af mc
  • kim, 2300 ,
    kim, 2300 , Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 132
    #1   4. aug 2009 Hvis du kunne vente et års tid kunne jeg godt finde dig en køber, jeg syntes ikke prisen er så gal igen

  • #2   4. aug 2009 tja sæsonen nærmer sig slutningen, og det er vel lidt træls at købe mc f.eks for første gang da man ikke når at køre meget inden opbevaring.
    Der er godt nok også mange MCer på markedet for tiden.


  • #3   4. aug 2009 Syntes ellers din pris er ok.

  • #4   4. aug 2009 det er det samme over hele linien ingen som køber så det bedste er at beholde eller bytte

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #5   4. aug 2009 Hvad er årsagen til du sælger den?

    Man skal jo tage med i overvejelserne at folk er usikre på fremtiden, og derfor ikke vil satse på den luksus en MC er lige nu.
    At din MC ikke er solgt, behøver ikke betyde at prisen er for høj eller lav - det betyder bare at der ingen købere er...


  • #6   4. aug 2009 Tja - det er en ond cirkel. Jeg ville gerne købe en anden, men skal af med min egen først. Sådan er der nok mange der har det, - jeg kan ikke købe før jeg har solgt, og dem der kunne være interesseret i min har det på samme måde. Markedet er bare træls.

  • #7   4. aug 2009 Jeg synes det er bund uretfærdigt at folk bliver ved med at sætte deres cykler ned , der kan ikke være flere i min garage , så enten skal jeg bygge om eller styre min købetrang ......

    Casper (Slagelse) B Din pris fejler ikke noget der er bare ingen købere ..


  • #8   4. aug 2009 Det er lige som med boligmarkedet. Folk tør ikke købe før de selv har solgt. Og de får ikke solgt før der er nogen der tør købe. Så er markedet låst.
    Jeg går selv og leder efter min næste MC, men jeg har ikke plads før jeg får solgt min egen.


  • #9   4. aug 2009 Markedet er uvilligt, Hvis man skal sælge, så skal man være villig til at acceptere en lav pris - desværre.

    Mange cykler sælges i dag 15-20 % lavere en de er annonceret til


  • #10   4. aug 2009 hvis din pris er yderst rimelig.. hvorfor sælger du så ikke bare til en forhandler??

  • #11   4. aug 2009 Havde også selv regnet med at få skudt min hurtigt af, så jeg kunne betale afgift på en anden, men mon ikke at det hele ser lidt mere anderledes ud til næste år omkring sæson start, de fleste folk tør vist ikke bruge penge, selvom krisen ser ud til at aftage stille og roligt.

    Priserne er ved at være presset i bund på de fleste cykler, undtagen dem der ejer Fireblades fra 92 og op til 99, Det virker ikke til at de har opdaget at priserne er faldet smiley


  • #12   4. aug 2009 -C-4
    Jeg tror sq' det er alle Honda-ejere, der er sådan. Jeg har fornylig set en uddateret næsten 10 år gammel Honda V2-racer til salg og ejeren ville have næsten 100k. Sindssygt;-)


  • #13   4. aug 2009 Hånda'er falder ikke i værdi - and that's a fact...

    smiley


  • #14   4. aug 2009 Mange tak for svarene smiley

    Måske må jeg bare lå koldt vand i blodet så, undrer mig bare over at folk ikke engang kommer med et bud..

    Det hjlæper jo ikke engang at sætte den ned..


  • #15   4. aug 2009 Kender i nogle forhandlere der er int.i at købe en sådan cykel?

  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.555
    #16   4. aug 2009 Casper: Hvis en forhandler køber din cykel... så skal du gøre op med dig selv hvad din absolut laveste pris ift. salg må/skal være! Når du så har det tal... så dykker du lige summen med min. 30% (eller mere)... så nærmer du dig svagt det beløb en forhandler eventuelt vil byde for den! Ingen forhandler med respekt for sig selv vil tage cykler ind til "gamle priser"... markedet er - også for dem - meget usikkert... og at have et stor "lager" stående i cykler... koster *mange* penge! Du må nok sætte din pris ned...igen...og igen og igen....*hvis* du vil have den solgt! Du har kun prisen at skrue på....desværre!

  • #17   4. aug 2009 Jeppe du kører jo BMW, så hvad pokker ved du om uddateret smiley

  • #18   4. aug 2009 Tror ikke du skal regne med at markedet er bedre til foråret. Økonomerne regner med at krisen var et par år endnu. Der har aldrig været solgt så mange MC'er som de sidste 3 år, men nu virker det som om alle vil af med dem igen.

    Boligmarkedet har trods alt den fordel at folk skal have et eller andet at bo i. En MC er jo egentlig bare luksus/hobby, og derfor det første man skiller sig af med hvis man feks bliver arbejdsløs eller lign.


  • #19   4. aug 2009 Min mening er at cyklen koster alt alt for meget, der er røget flere k6/k7 gsxr 600 herinde til 90-99 tusinde , og lur mig om folk ikke hellere vil ha den model . skulle den sælges hurtigt ville prisen nok være omkring 70000 kr .. husk det er en skruzuki og vi er i august måned ..

  • #20   4. aug 2009 http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=59716

    10 kilo mere og lur mig om den ikke kan presses 5000 kg mere . så er vi ved og være der 3 år nyere og nok nemmere og sælge igen .

    Dermed ikke sagt at din cykel ikke er fed men hvis den bare SKAL væk så sæt den ned så det er et tilbud folk ikke kan gå udenom .


Kommentér på:
Salg af mc

Annonce