{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Salg af MC {{forumTopicSubject}}

Hey derude

Jeg går lidt og overvejer at sælge min motorcykel, men er tvivl om hvad jeg ville kunne sælge den for, så ville da lige høre hvad folk tænker.

Der er tale om 2007 Suzuki GSX-R 750 K7, den har lige rundet de 84.000 km, jeg har selv kørt de ca. 12.000 af dem siden jeg købte den sidste efterår, da den er blevet brugt som eneste transport middel, den har fuld Yoshimura pakke vil jeg umiddelbart dømme ud fra hvor meget af det der nu er monteret på den.

Min egen umiddelbare vurdering er nok et sted omkring de 60.000 på en god optimistisk dag, men vil gerne høre andres vurdering.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Salg af MC
  • #1   24. sep 2023 https://www.123mc.dk/brugt/mc?r=soeg&key=%20GSX-R%20750%20&ot=date&or=desc&d=0

    Og så er du lige så klog som os andre.
    Om de bliver solgt ved ingen ud over sælger og køber.
    Mange MC står til salg til fantasi priser i årevis.


  • #2   25. sep 2023 Folk er frygtelig kilometerforskrækkede, det er en skam, for det betyder utrolig lidt. Den bliver svær at sælge til den samme pris som en der har kørt 40000 i samme stand, desværre smiley

  • #3   27. sep 2023 Var det lige en gratis salgsannonce ? smiley

  • Kasper C
    Kasper C Tilmeldt:
    jun 2019

    Følger: 1 Svar: 17
    #4   27. sep 2023 Jeg har lige solgt min SV1000S. Jeg endte med at sælge den til en forhandler for et noget lavere beløb end jeg kunne have fået privat.

    Fordelene var:

    - Ingen overvintring
    - Ingen forsikring
    - Intet syn (Som gør det nemmere at sælge)
    - Ingen udbedringer hvis noget var galt.

    Men den pris du ser rundt omkring er næppe den de sælges til, så sæt en pris, hvor du er klar til at slå af.


  • #5   27. sep 2023 Nu skal det siges at jeg ikke forventer en bestemt pris som sådan, men ville bare høre andres vurdering, er heller ikke bange for at forhandle hvis det skulle være, men ja mange er kilometer forskrækket, hvis en motor er passet og plejet ordentligt så kan de jo køre langt.

    Men det kan godt være det ender med at blive en forhandler der får lov at købe den, så er der ikke så meget bøvl med alt det administrative


  • #6   9. okt 2023 10.000 hurtig handel

  • #7   9. okt 2023 #6 Christoffer hvis du bare husker at tage mindst 40.000 andre smarte svar og cool cash med, så kan vi nok godt finde ud af noget, men ellers tak for et super godt svar, næste gang jeg har brug for et ubrugeligt svar skal jeg nok skrive til dig som den første smiley

  • #8   16. okt 2023 Omkring en 40.000 ca

  • #9   16. okt 2023 #8 realistisk nok der omkring.. Min kæreste er lidt lun på netop sådan en, hun kører på en 600 på bane. De ligger omkring 60-65 med færre km, men de bliver jo heller ikke solgt smiley så til foråret er den nok nem at sælge til 45-50 smiley

Kommentér på:
Salg af MC

Annonce