{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hvor meget grej har I med til træf? {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en gåtur på træfpladsen på Thy, tænkte jeg at det kunne være interessant at høre hvad folk tager når de skal på træf ... der er tilsyneladende meget forskel.

Personligt ser sådan på det.

Enten den "lille" pakke:
Sovepose med vandtæt overtræktandbørste og dankort

eller Standartpakken:
Sovepose,telt, liggeunderlag, en smule skiftetøj, tandbørste og dankort...

Grunden til dette er at jeg simpelthen ikke gider slæbe på mere...

Hvad tager I med og evt, hvorfor?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget grej har I med til træf?
  • #1   9. aug 2009 Et dankort.........

• #2   9. aug 2009 Kondomer ..

• #3   9. aug 2009 Hmm telt, dankort liggeunderlag. Som regel mere tøj end jeg har brug for:-/

• #4   9. aug 2009 hehe kommer nok an på hvor magelig man er... for har da både strandart pakken som nærmest bliver deluxe pakken inden jeg er færdig... har også hovedpude og div andre ting med... men ja man skulle jo nødig mangle noget smiley men hva bladen kan jo sagtens have det... smiley

• #5   9. aug 2009 Uha.. jeg tror jeg har den store pakke med hver gang.

Telt
    sovepose
    luftmadres med pumpe
    camping stol
    tøj
    wc grej
    camera
    smøger til hele turen
    solcelleoplader til mobilos
    ipod
    plus div små ting.

• #6   9. aug 2009 Du er også en Tøs Thøger-bassen:-)

• #7   9. aug 2009 Jamen nu er det jo ikke mig der har MERE tøj med en nødvendigt. Er det ikke sådan lidt pige agtigt Anders?? >o)

• #8   9. aug 2009 Telt, luftmadras og pumpe, sovepose, tandbørste, sko og self. lidt skiftetøj, hvoraf det meste er rent når jeg kommer hjem. Er ikke altid der lige bliver taget en ren t-shirt i brug smiley

• #9   9. aug 2009 Jeg har os kun det der kan være plads til.
    3 pers telt
    Luftmadras
    sovepose
    el luftpumpe til madras
    lidt tøj
    Lidt drikkelse til mens vi stiller telt op.
    Næste gang vil jeg os have en camping stol med, den mangler man tit.

• #10   9. aug 2009 Har den store forkromede pakke med komplet koge grej, stol , bestik og div.

• #11   9. aug 2009 Ja sidste gang var det en del at slæbe på.
    Telt
    dobbel luftmadras
    pumpe
    2 stole
    tøj til 3 dage
    sko
    gul vest.
    wc grej
    en kasse somersby
    hegn til forhaven ved Thøger så han ikke løber væk.
    Penge plus divs kort..."kørekort"

• #12   9. aug 2009 et par underhakkere
    tandbørste
    og penge

• #13   9. aug 2009 Telt
    Liggeunderlag
    Sovepose
    Lidt tøj og et par sko
    Stol
    Campingbord

• #14   9. aug 2009 Tja til 2 har vi:

3 personers telt
    3kvart luftmadras
    12V pumpe der kan tilsluttes begge cykler
    Tæppe
    2 soveposer
    2 Hovedpuder
    Kædespray
    2 stole
    2 håndklæder
    Alt i toiletgrej
    En kasse konfirmandvand
    Kamera
    Lys til teltet
    1 Regndragt
    Xtra stropper
    Multikniv
    Mad

Alt muligt tøj
    Lidt forskelligt værktøj/ tape/ strips ( når der er en Italiener/ Harley/ kineser eller Triumph der bryder ned )

• #15   9. aug 2009 Tandbørste og sovepose..

• #17   9. aug 2009 pakker altid for meget:

-strømper 1 par
    -boxershorts
    -lille håndklæde
    -tandbørste
    -knickers
    -tshirt

-strips
    -liggeunderlag
    -sovepose
    -telt
    -solbriller

gerne en flaske whiskey og farin fløde til irish coffe eller måske en flaske gajol;-)

• #18   9. aug 2009 Hmmm.... Jeg forstår udmærket at man har en teltbajer eller to med..... men hvad fuck sker der for at man slæber hele kasser øl/sms-vand eller helflasker med til et træf!!!!

Er det fordi man er for fedtet til at støtte den/de klubber som gider at arrangere et træf. Hvis man ikke støtter træffet, så er man med til stille og roligt at lukke de små hyggelige træf rundt om ved klubberne.

Priserne ved langt de fleste træf er særdeles rimelige, netop for at alle kan være med og fordi det drejer sig om at holde nogle fede fester og ikke om at malke gæsterne. Langt de fleste træf giver kun et lille overskud (eller endda underskud!!!) og dem som har prøvet at være med til at afholde et træf ved at man absolut ikke skal begynde at regne på timelønnen for så indser man hurtigt at man kunne tjene meget mere og meget hurtigere på anden måde!

• #19   9. aug 2009 thore J.

hvis det er til min kommentar du hentyder til at man ikke selv skal slæbe med er jeg fuldt ud enig. det er dog ikke altid lige nemt at skaffe farin og fløde og nogen gange endda en flaske whiskey til irsk kaffe. der er tratition for i "vores klub" at man tager noget med til bordet eksempelvis var der en flaske vodka med losseplads med som er et must.. taltbajer er også som du selv siger ok. men det med at tømme en varevogn med pilsner for at spare ca 150 kr i døgnet er jeg meget imod;-P

bare lige så der ikke er nogen misforståelser^^

• #20   9. aug 2009 Ingen har skrevet gokkesok, er den sport slut

• #21   9. aug 2009 Gokkesok...
    Ikke nødvendigt man har vel som regel en kammerat med på træf.. "one do have the goddamn common courtesy to give him a reach-around."...

• #22   9. aug 2009 Grauballemanden :

- Jeg plejer at bruge kammeratens sovepose smiley

• #23   9. aug 2009 sovepose og dankort

• #24   9. aug 2009 hehe derfor sover Michael og Rasmus tit i samme telt smiley

• #25   9. aug 2009 Thore.. Kom forbi Trunteteltet på Fyns.. Du vil blive imponeret ;oP

• #26   9. aug 2009 Ja ja Mette det er jo med følgevogn. det gælder ikke.. kun hvad man har med på mcén.

Håber Jordbær har min have med.

• #27   9. aug 2009 Thøger jeg skal prøve at tage den med men hvis jeg har din have nisse med må du selv tage den med hjem... med mindre jeg kommer i bil fordi det pis regner....

• #28   9. aug 2009 jamen hvis jeg skal ha' trunteteltet på fighteren så er der ikke plads til andet.. og når bilen alligevel skal derover så ka' ma da lige så godt smide det i den ;oP

• #29   9. aug 2009 Mædde det er rigtig....

• #30   11. aug 2009 nu har jeg tank taske og er rimelig god til at pakke , så dette her hvad jeg plejer at have med på mc tur.. samtidig har jeg skrevet lidt info om hver ting, jeg tager med. jeg kan starte med at fortælle om

Campingpas
    For at få lov at ligge på en campingplads, skal man købe et campingpas. For 90 kr. kan man erhverve sig et kort, med hvilket man må campere på campingpladser i hele Danmark, Skandinavien og enkelte europæiske lande.
    Et campingpas kan man købe på den campingplads man ønsker at ligge på. Overnatter man kun en dag på en campingplads, kan man købe et transitpas til 25 kr.

Gummistøvler
    Det danske vejr er omskifteligt, og selvom solen skinnede da du lagde dig ind for at tage en lur, kan himmel og jord stå i et, når du vågner igen.
    Derfor er det en god ide, at tage gummistøvler af en fornuftig kvalitet med på turen. Husk også regntøj.

Stormpløkker
    Nu vi er ved det danske vejr, så koster det ikke alverden at stormsikre sit telt. For ca. 30 kr. kan man købe stormpløkker, som typisk fåes i længderne 18, 24 eller 30 cm.
    Noget dyrere er skruepløkker, som til gengæld hænger godt i, når de er skruet godt ned i jorden. Dog skal man passe på ikke at skrue hovedet af.

Nødhjælpskasse og medicin
    Vær forberedt på sår, skrammer og andre skavanker med en veludstyret nødhjælpskasse.

Lommelygte
    Her kan man få nogle smarte modeller, til når solen går ned og man prøver at finde tilbage til teltet efter strandturen.
    Hvad enten man er til den almindelige eldrevne, håndsvingsradioen med indbygget lommelygte eller dynamolommelygten, så kan man finde den der passer bedst til situationen.

Spil og legetøj til tidsfordriv
    Er vejret dårligt, og forteltet mere interessant at opholde sig i, vil et spil eller noget legetøj gøre tiden sjovere. I det hele taget er et spil godt for familiehyggen.

Ekstra batterier til elektriske hjælpemidler
    Det er så ærgerligt, at løbe tør for strøm, og hvis man ikke har investeret i elektriske hjælpemidler med optræk eller dynamofunktion, giver et godt lager af batterier glæde, hvis nu lommelygten m.m. går ud.

penge
    og dem skal man have mange af

Liggeudstyr
    Det er noget rarere at lægge hovedet på en rigtig hovedpude, end en hjemmefoldet version bestående af forskellige stykker beklædning.
    Et selvoppusteligt liggeunderlag er en god opfindelse, som ikke fylder meget i oppakningen.

Campingmøbler
    Camper man på den simple måde, er en foldelig campingstol lykken.
    tv 42 fladskærms tv med DVD
    kaffemaskine 12-220 volt
    bord stole til 4 personer

Bestik og tallerkener
    Køkkenudstyr er et vigtigt element på campingturen. Campingvogne eller -hytter er ofte udstyret med dette, men har du kun teltet med, så husk køkkenudstyr.
    skåne ærmer, den store model food prc.. store og små skåle

Telt
    Med mindre man har campingvognen med, eller lejer en campinghytte, må man ikke glemme den vigtigste ting, nemlig teltet.
    wc papir 5 ruller

Kort og GPS
    Er man eventyrlysten, så er et kort en rar ting at have med, og for de tekniske vil en GPS være et rart redskab. En GPS kan også benyttes til geocaching, så man kan komme på moderne skattejagt i området.

og så et dejligt stort og rent

Thetford transportabelt toilet. Opsamlingstank: 12 liter Ferskvandstank: 15 liter Skyllesystem: manual Længde: 419 mm Bredde: 379 mm Højde:...

så er man køre klar

god tur

mvh

• #31   11. aug 2009 Ja for satan Thore du skal opleve det truntetelt. Jeg pakker halvdelen af min lejlighed, for jeg hader lige at mangle et eller andet. Jeg har også altid Grauballes gokkesok med smiley

Kommentér på:
Hvor meget grej har I med til træf?

Annonce