{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

bjarke p
bjarke p
Tilmeldt:
20. feb 2006
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7

Lige et par spørgsmål! {{forumTopicSubject}}

ja... nu skal jeg snart igang med mit MC kort(juhuu)...

og så skal der jo ligesom en MC til i sidste ende man kan køre på! smiley

Og ja, har kigget lidt på en Aprilia rs 125 eller en Cagiva mito, men har hørt lyden skulle være noget hø! ..lidt alá en knallert, og det synes jeg ik er super fedt? .... er det virkelig så slemt?

Men eller habde jeg tænkt på en Suzuki gsxr, men hvad sker der når den blir droslet? HVOR "langsom" blir den? . feks, fra 0-100? ....

På forhånd mange tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et par spørgsmål!
  • bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #1   28. feb 2006 Suzuki gsxr 400**

  • #2   28. feb 2006 Ja en 2takter lyder ligesom crazyfrog ding ding ding....

    Hvis du får neddroslet feks en zxr400 er den omtrent lige så hurtig som mitoen eller rs125... har selv haft en zxr400 der var neddroslet i starten... der sker ikke så meget efter de 8tusing og det er der den rykker mest normalt


  • #4   28. feb 2006 Gs 500 er jo slet ikke i samme race stil du sidder jo ikke nær så agresivt på den...
    Mitoèn er en sjov begynder maskine med et frækt design,jeg havde en som den første mc.... og var pisse glad for den....


  • bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #5   28. feb 2006 altså, har kigget på suzuki gs500... den er ik lige mig...

    den er lige neutral nok! smiley


  • #7   28. feb 2006 Aprilia rs125 eller Cagiva mito 125ev... Så ville jeg vælge cagivaen ,den har et langt federe design en apriliaen og de har jo cirka samme effekt begge to..
    Min gamle mito gik 185 på toppen synes det er ret pænt af en 1cylindret mc..
    Du skal helst have en fra 97 og frem hvor den ligner Ducati 916


  • bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #8   28. feb 2006 Hvad vil en droslet MC køre på toppen?

  • #9   28. feb 2006 Jonas J du glemmer en honda cbr 400!! De er dog en smule dyre !!

  • #10   28. feb 2006 Mener min zxr400 kun gik 160km ca... der omkring

  • bjarke p
    bjarke p Tilmeldt:
    feb 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 7
    #11   28. feb 2006 ok, mange tak for svarende... nu vil jeg sætte mig ned og tænke lidt mere på det! smiley

  • #13   28. feb 2006 jeg har haft en kawasaki zxr400 de sidste 2 år som begynder cykel og den er virkelig kanon.. men må jeg spørge om det er et must at den skal drosles? ved godt at loven siger det men det er aldrig noget der bliver tjekket hvis det er det du er bange for.. vil tro at det enste tidspunkt det måske kan give problemer er hvis at der sker en ulykke evt.. en 400ccm har ihvertfald været en meget passende cykel at starte på..

  • #14   28. feb 2006 Yamaha SZR 660 er også en lille let en-cylindret "racer" på 160kg, men med 660 cm2. Den lyder bestemt ikke som en knallert, nok nærmere som tordenvejr ;-). Desværre skal den drosles før du må køre på den.

    Kan godt anbefales smiley


  • #15   28. feb 2006 hans henrik> du har ret.. det er kun hvis der sker en ulykke du vil være glad for du har husket at drosle den, det er jo lige der din fremtid afgøres hvis der er omfattende personskade.. på den ene side,

    Du huskede og drosle den, okay det er surt, shit happens, du synes måske ikke det er din skyld, måske er det ikke din skyld, og livet går videre enten din eller deres forsikring betaler alt efter hvem der har skylden.
    2 år senere ligger du udbetaling på en ZX10R. smiley

    Du huskede ikke og drosle den. hvis der er nogen tvivl om hvem der har skylden ender den nok på dig, du har kørt på en maskine du ikke har ret til at køre på og forsikringen dækker ikke.. er der omfattende personskade står du til ansvar for det hele..
    selv 20 år senere kan du stadig ikke ligge udbetaling på en GS500 for du har staidg ikke betalt de 1½ million i erstatning af..

    hvad vælger du? gør det smarte her smiley


  • #16   28. feb 2006 Pizza KBH:Helt rigtigt.

  • #17   28. feb 2006 En 125 lyder IKKE som en knallert! Det er knallerterne der prøver på at efterligne lyden fra motorcykler! DET VED ALLE!

    De små 125'ere er nogle fede maskiner, der kan køre fra det meste bare vejen er snoet nok.

    Hvis du ikke er født med 10 tommelfingre kan du selv lave motorreparationer.

    2-strokes are full of power, 4-strokes are full of parts!

    Mvh. Martin


Kommentér på:
Lige et par spørgsmål!

Annonce