1.385 visninger
|
Oprettet:
lige et par spørgsmål ! {{forumTopicSubject}}
hejsa har lige nogle spørgsmål er dog nemmest forklaret med billede så følg dette link! http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8891
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 156
og mener du godt nok man kan tage det der snavs med WD40??
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 156
sep 2006
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 156
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.635
Hvis du bare skruer den i bund for at gøre cyklen højere, for du nogle lorte køreegenskaber.
2. brug evt. lampeolie, det er det samme som petroleum, men det lugter ikke, og er super effektivt til at fjerne olierester. WD40 duer også, men er meget dyrere.
3. skift skruerne til rustfri, det er den eneste ordentlige metode.
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 43 Svar: 216
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 149
lige et par spørgsmål !