Min R1ér lyder/kører underligt :/ Min R1ér lyder/kører underligt :/
Hejsa..
For en måned siden ca begyndte min mc og lyde underlig. det var som om når den var varm så satte den ud ved på den ene cylinder når den står i tomgang, lige så snart jeg køre ca over 3.000rpm er der intet.. Så den er lidt træls få igang, men når den først køre ingen problemer, men så lige så snart den holder stille gør den det igen
havde det så nede ved Motorgården i Sventrup, som sagde det var skidt i karburatoren, og det rensede de så, da jeg hentede den gjorde den det igen ved aller første tur, jeg aflevere den så igår hvor de var 2ude køre på den hvor den så intet gjorde, jeg hentede den så og den gjorde ingen ting denne gang, kørte næsten 2uger, og nu gjorde den det så igen i fredags :/.. Prøvede lige en tur på den igen nu, og den er fin nok når den er kold, men lige så snart den bliver varm, så lyder den igen som om den går på en cylinder mindre.. Nogle idér? og ved ik rigtigt om jeg gider sende den til motorgården igen, for bliver det så lavet denne gang??
håber på lidt hjælp og ideér eller hvor jeg evt kan få det lavet...
Det er en 01ér solgt først i 02, dvs med karburator, kørt ca 17.000km
På forhånd tak for hjælpen
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 57 Svar: 811
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 505
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 129
Så jeg har fået min dyset ordentligt ind, renset kaburatore og nye tændrør. Så nu er problemet løst.
Skriv evt til ham her, det er min rigtige gode privat mc mekker
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=7455
Håber du kan bruge dette link ?
aug 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 35
aug 2007
For den har lige fået renset kaburatore og dyset ordenligt ind, så mangler bare nye tændrør og tjekke de par ting..
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 129
okt 2004
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 308
Den kunne godt være en ventil der står for stramt!
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 844
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 56
aug 2007
Først idag jeg fik det skiftet, og det var faktisk ikke så svært :)..
Den startede med det samme efter, og lød lige som den skulle igen.. Jeg fik trillet en 15km på og der skete intet, jeg skiftede kun tændrør, men begynder den så ved jeg det er tændrørs hætterne, men ja efter de 15km og den var blevet godt varm, lød den stadig som den skulle, gik slet ik ned på 3 cylindere som før..
Dårligt vejr idag så må tage en længere tur en af de næste dage, men vil da mene den allerede nu burde gøre det igen hvis det var et problem stadig
Så vil bare lige så tak for hjælpen!
Min R1ér lyder/kører underligt :/