461 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

RF400R tilsalg hvor? RF400R tilsalg hvor?

er der nogen der kan finde en RF400R tilsalg i dk? for jeg kan ikke. (har ikke brugt meget tid) evt i tyskland.
det er fordi jeg kigger på ny mc og jeg er ikke helt enig med forhandleren om værdien af min mc. jeg mener selvfølgelig den er lavet af guld...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RF400R tilsalg hvor?
  • #1   6. mar 2006 har godt nok ikke set nogen 400 til salg men hvor meget mener du da den burde være værd?

mvh. mich

• #2   6. mar 2006 det er jo lige det jeg skal bruge en til at samligne med. fordi jeg ved sku ikke helt hvad den er værd, den stod til 42000 da jeg købte den, men så meget gav jeg ikke, men det er sku ikke let at finde "markeds prisen" når der ikke er nogen tilsalg...

• #3   6. mar 2006 Den er sikkert mere sjælden end værdifuld
    hvad med at gemme den til alle har glemt modellen og mærket forlængst har haft ophørs udsalg og de fleste er skrot så har du stadig dit guld eksemplar smiley og så er der garanteret en totalt underlig samler der vil købe uanset prisen
    sorry kunne ikke lade være smiley

• #4   6. mar 2006 den er jo åbenbart allerede sjælden, så venter jeg bare på at den bliver værdifuld.
    det var også mest fordi det irretere mig at jeg ikke kan finde bare 1.
    får nok alligevel ikke råd til en ny, men så når jeg da at køre på den inden jeg sælger.

Kommentér på:
RF400R tilsalg hvor?

Annonce