Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fortryde køb på ebay
  • #1   9. okt 2009 du hæfter.... men skriv til sælgeren og sig det var en fejl du troede det var noget andet end det det var.... så kan det være hvis han er flink at du slipper....

• #2   9. okt 2009 tja bortset fra at du får en negativ omtale og han bliver pisse sur.... er det en auktion? kan og vil han nok ikke gøre noget ved det...

• #3   9. okt 2009 Når du har handlet på Ebay er det juridisk bindende, Ebay udleverer logfiler til forfølgelse af købere der ikke vil indfri deres løfte! Det er nemlig sådan at når Ebay kan se der er handlet, så skal sælger betale et gebyr for det, han betaler således et gebyr for noget han ikke får penge for! SURT!
    Hvis du skulle misse et salg kan du foreslå at betale de udgifter han har haft, typisk er 10-15 Euro eller pund nok til at de går med til at begge giver positiv feedback, og betragt så det som en slags lærepenge!
    Du kan ikke lave en ny profil derinde og "glemme" den gamle, man kan altid gå tilbage og se hvad folk har heddet før og hvad de har lavet!
    Tro mig, negativ feedback kan være en hæmsko!
    Husk derfor altid at gå tilbage og se hvilken feedback ham du handler med har, den kan man se helt tilbage fra de startede op til 1000 handler bagud tror jeg det er, så ser du om han er til at regne med.
    Men min mening er at kan man byde på det så kan man også købe det! Man må sgu stå frem og erkende man har kvajet sig og tage skraldet!
    Tingen du har budt på er måske mindre værd end du troede eller hvad?
    Hvis ikke du er god til sprog er det også en dum ting at handle der, du ved jo så faktisk ikke hvad du byder på!
    Har du problemer i den retning kan du kontakte mig via PM.
    Mvh Allan.

• #4   9. okt 2009 Rigtige ... skulle lige til skrive noget i samme retning ..

• #5   9. okt 2009 Du skal da naturligvis købe det du selv har budt på.

At løbe fra sit eget bud er sgu for skvattet!!

• #6   9. okt 2009 du kan prøve og skrive til sælger og forklare dig men han kan åbne en sag mod dig inde på ebay hvis du ikke betaler.har selv prøvet at byde på noget og ville så annullere handlen,men var heldig sælger valgte bare at sætte det på auktion igen.men lad være med at byd for sjov byd kun på noget du har tænkt dig at betale for.

Kommentér på:
fortryde køb på ebay

Annonce