{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Køb af motard??? {{forumTopicSubject}}

Går stadig og overvejer om man skulle købe en motard... men men men, er lidt bange for jeg vil fortryde det... Er der nogle af jer motardkører som har kørt "racer" er det en stor omvæltning? har I fortrudt?

Holder de godt nok, eller skal man skrue hele tiden?
hvad bør man købe? (50-60k)
Hvor langt kører de på literen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af motard???
  • #1   15. jun 2006 Enstampere, er jo kendt, omend ikke berygtet for ikke at holde, - men tager man som et eksempel, en yamaha xt660x, så tror jeg ikke det er det man skal bekymrer sig om, - da motoren ikke er lagt så hårdt ud. Og det er også hvad jeg vil kalde for en "landevejs" motard... da den er komfortabel. og en god "allround" cykel, til grus osv.
    Andet svar på motard, må næsten være en ktm et eller andet, selv har jeg prøvet en ktm 620 SC og en KTM 525 exc...
    Begge utrolig kompetente motarder, som bringer smilet frem på enhver drengerøv og wheelie fanatikers fjæs...
    Komforten her, vil du blive træt af til alm. motorcykel kørsel... men her får du til gengæld en cykel der kan køre fra sportsmaskiner på de små snoede veje... og som er god til at imponere med powerwheelies og stoppies. Desværre har motorerne, - ihvertfald hvis de bliver kørt hårdt det med at skulle have en overhaling ind imellem... Sørg for at købe en med stort oliekredsløb. Så kan den vist nok køre 5000 km imellem service...
    Men jeg tror du vil blive glad, men også må indse at du kommer til at savne den alsidighed som din nuværende kværn har.
    Men tag ud og prøvekøre nogle cykler... og prøv og køre en times tid, hvis du kan lave en aftale om det...

    mvh Offslow
    Hvad har du tænkt dig....


  • #2   16. jun 2006 Hmm tak for gode svar, især dig Offslow. Det er nok en god idé at tage ud og prøve lidt forskelligt, inden man beslutter sig for at give afkald på sin racer.


Kommentér på:
Køb af motard???

Annonce