{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Køb af motard
  • #1   27. sep 2011 Til bane eller vej?

    Til transport eller ballade?


  • #2   27. sep 2011 til dagligdags transport smiley

  • #3   27. sep 2011 Hvor lange strækninger af gangen? motorvej? landevej?

  • #4   27. sep 2011 jeg har 7.1km til job - det er rent landevej... men kommer en del i københavn, der er ca 40 km...

  • #5   27. sep 2011 Jeg låner lige emnet os hvis det er iorden:)

    Jeg mangler os en og det skal være til at kører på en god sommerdag og lignende. Der vil os være motorvejskørsel indblandet, dog ikke 200km

    Den må os gerne kunne tages ud i skoven eller på en mark hvis man lige skifter dæk. Det skal være glatte dæk til når jeg skal kører på vej.

    Har kigget på ktm 525erne men er de gode?

    Jeg vil helst ikke have en der skal have skiftet olie osv. for hver femte kilomet man kører.


  • #6   27. sep 2011 En sjov og billig Motard er en DRZ400SM.
    Motoren er udødelig og med en fladspjæld karburator og måske en anden udstødning er den faktisk og RIGTIGT kvik.

    Så til alm gade brug og transport så vil det klar være noget at overveje. Noget andet er at man retbilligt kan finde et sæt S eller E model fælge.. altså cross fælge som passer lige på. Så kan du også smutte en tur ud i skoven hvis du har lyst.

    Der er også diverse KTM modeller men må indrømme jeg ikke kender meget til dem.

    ellers dukker der ofte forskellige hondaer op til salg. Som f.eks xr400 som der er sat motard fælge på.


  • #7   27. sep 2011 sundet: KTM lc4 er en mulighed. Jeg vil holde mig fra EXC´erne til dit brug. Spørgsmålet er om de kan holdes i det prisleje.
    Der er også andre mærker. Har du set denne her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=101507

    http://www.motorcykelgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=103475



  • #8   27. sep 2011 Jeg kan da fortælle lidt om mine erfaringer på det område...

    Min første motard var en Husqvarna SMR 570R... Ikke meget at sige.. Den var vild.. og for vild til mig.. Så den solgte jeg igen.. Det skal siges de de husqvarna'er.. De er super sjove... Et stykke potent legetøj som er UTROLIG glad for services (olieskift hele tiden). - Ikke umiddelbart noget at anbefale til en som søger noget transportmiddel og som er ny til mc/motard.

    Jeg købte mig en DT175 offroader. Det er en solid 2-takter som er SUPER sjov og nem at rykke rundt. God at få noget træning, i at køre på baghjul...

    TIl sidst kan jeg fortælle lidt om en DRZ400SM. Det er et stykke godt transportmiddel/legetøj. Den er bund solid og kører bare derud af. Den har nogle gode serviceintervaller (5000km) og har el-start. Alt-i-alt en god maskine til det i begge søger. I kan altid skrive hvis i har nogle spørgsmål til den smiley

    Der findes derudover et hav af KTM maskiner... Det er der mange andre som kan fortælle en helt masse mere om. Dog vil jeg mene at LC4 modellerne skulle være cool til transport.. Dog i den lidt mere pebret ende.

    Det var lidt fra mig..


  • #9   27. sep 2011 Du kan købe min os så smide motard fælge på osv..

  • #10   27. sep 2011 so far so good - som man nu siger smiley

    ellers tak martin M, søger noget lidt nyere...


  • #11   27. sep 2011 Glem EXCer til andet end leg.

    Der står DRZ på din ønskeseddel...


  • #12   28. sep 2011 DRZ go go go, det er faktisk en fed maskine på trods af sine 400ccm..

Kommentér på:
Køb af motard

Annonce