Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp !!! Suzuki Tl 1000r
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   16. dec 2009 Den lyder godt... :o)

Jeg har nu ikke hørt de har flere problemer end andre cykler fra samme årgange - dvs god stabil og driftsikker hvis den er passet korrekt.

Dog er der andre cykler jeg hellere ville have end den.

• #2   16. dec 2009 okay, smiley hvad ville du ellers andbefale udover tl1000

• #3   16. dec 2009 Min TLR havde store problemer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, med at blie på vejen smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#4   16. dec 2009 SV1000 S med lidt affjedringsopgraderinger.

Den har samme sprøde V2 karakteristik - dog en del mindre hysterisk end TLR
    Billig i forsikring, meget mere letomgængelig og behagelig end TLR, bedre gensalgsværdi og større udvalg i gejl og lir.

Der er rimeligt mange der har en SV'er - så hvis man vil være speciel i sit valg af cykel, er den ikke det rette valg.

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#6   16. dec 2009 Ja for helvede.. Sorry.

Prøvetur skal afgøre det!

• #7   16. dec 2009 det lyder godt:D jeg har kigget lidt på den sv1000s den er både billig og forsikrer og den har en sprød røv smiley . det har tl´eren os så den er svær men jeg må bare tage en prøve tur på dem begge og tage den der fra. tak for jeres beskeder smiley

• #8   16. dec 2009 Min TLR er nok den fedeste mc. jeg har haft og det var kun fordi jeg altid har drømt om en mille at jeg solgte min.
    En TLS er nok sjovere end en TLR da den er nemmere at smide rundt i svingene, men så er den ikke så stabil ved topfart hvor en TLR kører på skinner men er lidt mere tung i svingene, men alt i alt er en TLR en rigtig fed mc.
    Problemer er vandpumpe på dem fra 97. men det er sgu nok lavet på dem som stadig kører, affjedringen på en TLR er rimelig stiv og bump og huller i vejen giver ondt i ryggen, men jeg var klar til en ny TLR

• #9   16. dec 2009 Jeg har en kammi, som havde meget store problemer med ledningsnette på sin tl1000r. Men eller ja en fed cykel dog noget næsetung efter min mening

• #10   16. dec 2009 hvis du kommer nord på skal du være velkommen til att rulle en tur på mit SVin.. smiley

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#11   16. dec 2009 Hov - klan se du er 21.

Så kan du slet ikke forsikre en TLR til menneskepenge medmindre det kun er ansvar...

• #12   16. dec 2009 Jeg har nu haft 2 stk. TLR og 1 stk. TLS.

Mine TLR har aldrig haft nogle problemer super cykler kan helt klart anbefales, men TLS'erne kostede mig en stor bunke penge, kæmpe motor problemer og 3 forskellige værksteder der aldrig fandt fejlen. Den ville falde ud i tomgang når den blev varm, så den fik forhandlerne i bytte med en anden til sidst smiley
    Kan være et tilfælge men der er flere af mine venner der har kørt TLS og der har være nogle små ting hen af vejen hos dem også.

Held og lykke med at finde en cykel smiley

• #13   16. dec 2009 Min kammerats tlr skal har en svag vandpumpe har fået ny pakning 2-3 gange. Ellers klarer den frisk kørsel med bravour.

• #14   16. dec 2009 Henrik . din ven bør finde et nyt værksted så .
    Der er lavet en væsentlig opdatering til det problem med vandpumpen og når man udfører DEN del så forsvinder problemet med vandpumpen .
    Troede sku faktisk ikke der var flere tilbage med de problemer !.

• #15   16. dec 2009 Har sendt dig en PM Christian..
    En TLS er en glimrende cykel efter min mening, lidt sjovere end en TLR hvis I spørger mig..

• #16   17. dec 2009 Spørg en mc mekaniker på et Susi værksted, de må da vide det!

• #17   17. dec 2009 Nicky ville være fedt en dag med noget bedre vejr :D.
    det med vand pumpen har jeg os hørt meget om men som du siger jørgen det er tlm 97. har kun hørt godt om dem efter.

Kommentér på:
Hjælp !!! Suzuki Tl 1000r

Annonce