1.264 visninger
|
Oprettet:
Kan i mærke det ? {{forumTopicSubject}}
kan i ..... jeg kan mærke det , uhhhhh . Længere dage , lidt sol . jo jo vi er på vej, 18 dage med i dag
mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
maj 2008
Følger: 19 Følgere: 12 MC-er: 8 Emner: 26 Svar: 73
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 504
maj 2006
Følger: 23 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 301
Synes solen er lidt varm hvis man står et sted hvor den skinner
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 81 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 1.075
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 15 Emner: 41 Svar: 473
Nu må det godt snart ta' og forsvinde alt det sne og is, alt er sku bare bundfrossent øv bøv siger jeg bare
maj 2005
Følger: 38 Følgere: 103 MC-er: 1 Emner: 39 Svar: 2.382
nov 2008
Følgere: 82 MC-er: 7 Emner: 66 Svar: 1.123
Det er stadig pissekoldt, is overalt og snefygning,
det blir aldrig forår igen.
Jeg tror det er starten på en ny istid..
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 3
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 581
nov 2007
Følger: 13 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 44 Svar: 1.867
apr 2006
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 96
jul 2006
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 11 Svar: 221
Der er håb endnu......
feb 2008
Følger: 37 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.943
Kan i mærke det ?