{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Jeg er bare en amatør... {{forumTopicSubject}}

Ja selv om en har kørt Mc i ”100 år” og tror en ved alt og kan alt, kan en abrupt blive påmindet at så er det IKKE!!!

Selv en erfaren chauffør, både på Mc, lastvogn, taxa og personbil kan lære noget nyt. I weekenden have min kone og mig en fantastisk tur på vor JONJI…
Vi to en rundtur i Schleswig Hosltein, og nød det fine vejr og for rejse, med en overnatning i Friedrichstadt på et lokalt Hotel til 75 Euro med morgen mad, Frau Richberger havde til og med en garage til vor Mc som den kunne stå fint over natten, og helt uforstyrret.

Næste dag tog vi på en Cafe tur til Husum, og derfra til Tønder for en kop suppe. I tønder gik det galt!!.. Eller gjorde det??!! Det var nu betydelig koldere og vi begyndte at blive trætte, så uopmærksomhed og glemsomhed stod på programmet. Hvad der skete, jo jeg glemte at tage min skive lås af!!! Med det resultat at jeg om konen blev liggende under en stor tung Mc på 300kg. Jeg fik næsten hjertestop, for jeg så for mig 10.000 vis af kroner i reparationer!!!!
Men tro det eller ej, vor JONJI havde ikke fået en skramme????!!!!

Hvad skete der??? Jeg gik rund vor Mc flere gange inden jeg forstod at det var skivelåsen jeg havde glemt. Ja en rigtig amatør følte jeg mig som. Så efter at vi fik rejst vor JONJI op, og hjertet skubbet ned på plads igen, prøvede vi igen. Denne gang sat jeg mig først op, og skulle til at sætte den i gear, men IGEN tabte jeg JONJI, men nu til den anden side!!!!

Jeg forstod at jeg var både træt og uopmærksom, og IGEN IKKE EN RIDSE på vor JONJI!!!...