{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.490 visninger | Oprettet:

Er jeg bare for tvær ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har været ved at gennemgå vores forsikringer og har tjekket priser på nettet og efterfølgende kontaktet Codan og Topdanmark.
Vi ringer og Mailer noget frem og tilbage,og jeg vælger så det ene selskab og for så etableret et møde i stand. Vi får så det det hele handlet på plads, på nær nogle detaljer om en Veteran vi er to ejere på. Vi aftaler så at han skal ringe for den endelig godkendelse fra min side , her understreger jeg at det Skal være Fredag og at jeg har forrygende travlt denne dag. Så klokkeslæt vælges af ham , så kan jeg tilrette derudfra . Klokken 900 sidder jeg så klar med mine papirer som aftalt.! Da han så ikke har ringet og klokken nærmer sig 1000 opgiver jeg og går i værkstedet , og sandelig om han så ikke ringer KL. 1045 og plevrer afsted som var vi de fineste venner . Det er vi jo så bare slet ikke . Der gik han så lige glip af forsikringer til KR 26000. men til gengæld bød Codan mig velkommen lidt senere på dagen. Så er det jeg spørger "Er det bare mig der er for tvær eller hvad ? " smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg bare for tvær ?
  • #1   14. mar 2015 Jeg er SÅ meget med dig!! Havde selv aftalt et forsikringsselskab skulle ringe kl 10:00 i en pause, de ringede 10:23. og jeg tog ikke telefonen!!

    De lever jo for fanden af OS!!


  • #2   14. mar 2015 Jeg har været i det samme for et stykke tid siden.
    Overvejede at flytte alle mine forsikringer til andet selskab. Jeg havde fået et tilbud, og han sagde han ville ringe fredag og høre hvad jeg blev enig om.

    Man kan ringede ikke fredag, men først tirsdag, så han fik pænt at vide at siden jeg ikke havde hørt noget fra ham fredag, så havde jeg ikke tillid til det selskab mere, og sagde nej tak.


  • #3   14. mar 2015 sad også sidste fredag på en pakke for det første var tidsrummet for levering 8-17 når de så har haft 9timer og man ringer (1645)for at høre om det er helt forgæves jeg sidder og venter pakken så lukker de sku på kontoret kl 16 pakken kom dog kl 18 20

  • #4   14. mar 2015 Alle kan vel blive forsinket af den ene eller anden årsag, men det mindste man kan gøre, er da at give besked om det. Jeg oplever også jævnligt som sælger, at kunder brænder mig af, og det gør assurandører helt sikkert også...

  • #5   14. mar 2015 ja men når man sidder en hel dag og venter på den pakke man skal bruge en hel weekend og har tænkt ja Okey kl 17 så kan jeg godt lige nå min aftale kl 18

  • #6   14. mar 2015 Ja, nu du selv bringer det på bane.
    smiley


  • #7   15. mar 2015 Næh. Han skulle se at få nye batterier i sit ur. Det vil hans arbejdsgiver sikkert også sætte pris på.

  • #9   15. mar 2015 Næh, som jeg ser det har han stille dig noget i udsigt, som han ikke holder. Du skal blot sikre dig at han kender konsekvensen af sin manglende punktlighed. Det bliver det ikke mindre ærgerligt for ham af, men han forstår så rationalet!

  • #10   15. mar 2015 Kenneth J:

    Jeg aner en eller anden form for forståelse i dit indlæg, den kan jeg også følge, men vær lig klar over at netop på dette område skal man som sælger ALDRIG stille nogen noget i udsigt man ikke kan holde!!

    Det kan være nok så synd og nok så velment, men denne her assaurandør har i den grad skudt sig selv i foden. Han får næppe en anden chance - det ville han heller ikke få her.


  • #11   15. mar 2015 Stillet noget i udsigt? Han har misset et klokkeslet???? Det sker sgu også, at jeg sidder til møder, der trækker ud, så jeg ikke kan nå min næste aftale, men så sender jeg en besked, at jeg er forsinket

  • #12   15. mar 2015 som jeg læser trdstarten står der kl 0900 SOM AFTALT, Så er man pr. definition stillet tid og kontaktform i udsigt. Og fatter du ikke det, så skal du nok ikke beskæftige dig med nogen form for handel!!!!!! Man kan forsøge om det lykkes at give varsel, men der er ingen garanti for at det accepteres - det ved du med sikkerhed også godt!!

  • #13   15. mar 2015 Jeg tror ikke lige du kan lære mig noget i den retning Knud... Så hop du bare tilbage i din egen lille verden - så forholder jeg mig til, hvordan den virkelige verden ser ud smiley End of story!

  • #14   15. mar 2015 Kenneth J

    Jeg har ikke noget ønske om at lære dig noget, men lad være med at tale om mig og min verden, for den ved du intet om. Jeg er nu 58 og har solgt siden jeg var 27!! Kig en gang på denne her tråd og vurder selv hvilke chancer en sælger der ikke holder aftaler har!!! Der findes i de fleste tilfælde absolut ingen forståelse for svigtende sælgere:-)


  • #15   15. mar 2015 Størstedelen af dine indlæg her på MCG fremstår belærende Knud, og hvis der er noget, jeg ikke kan holde ud at høre på, så er det evigt bedrevidende personer som dig, der mener, at din sandhed er den eneste rigtige! Jeg har beskæftiget mig med handel, siden jeg var 13 år, men iflg dit tdligere indlæg, bør jeg lave noget helt andet? Get real, siger jeg bare...

  • #16   15. mar 2015 Hvis det er din holdning Kenneth, så har du jo lov at have den. Jeg havde blot et ønske om at hjælpe dig:-) Det skal jeg så gerne lade være med:-)

  • #17   15. mar 2015 Tak for det!

  • #19   15. mar 2015 Hvis du læser, hvad jeg skriver, praktiserer jeg det ikke selv. Jeg har dog forståelse for, at det kan ske, og at det potentielt KAN koste en ordre. I denne sag tvivler jeg dog stærkt på, at den pågældende assurandør havde det bedste tilbud. Jeg har i alt fald mere end svært ved at forestille mig, at trådstarter frivilligt betaler overpris til et andet selskab for her på MCG at kunne sige: "Så kan han lære det"

  • #21   15. mar 2015 har et andet eksempel skulle havde baghjuls lejer hjem til mcen men da det ikke er org hjul og jeg ikke lige ved hvilket hjul det reelt er tager jeg det med til en forhandler men da det ikke er nogle han kan få ved hans hoved leverandør vil han lige kontakte mig med en leverings tid der går så en uge uden jeg har hørt noget så jeg kontaktor en anden forhandler de vil kunne havde dem hjemme sidst på ugen der sker så en fejl men de har dem hjemme den efter følgene mandag så for det hele samlet og så går der yderlig en uge (3uger i alt)så får jeg en sms om nu har den første forhandler lejerne hjemme hva havde han helt ærligt regnet med 3 ugers levering på et sæt lejer og pakdåser ??

  • #22   15. mar 2015 Nu kender vi ikke årsagen til forsinkelsen Jakob, så det kan jeg dårligt udtale mig om smiley Der er som bekendt også altid 2 sider af en sag, og vi hører kun den ene. Det kan godt være, det er ren sjusk, men det ved ingen af os, så diskussionsgrundlaget er lidt vel løst...

  • #24   15. mar 2015 I.l.m smiley

Kommentér på:
Er jeg bare for tvær ?

Annonce