1.055 visninger
|
Oprettet:
jeg er bare så glad :-) {{forumTopicSubject}}
for min honda cbr900rr den køre bare sindsyg godt, har haft mange cykler på 2 år men den er jeg satme rigtig glad for syntes bare lige jeg ville sige det.. hehe ;O)
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 24 Svar: 148
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 11 Svar: 251
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 81 Svar: 903
jul 2006
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 139 Svar: 1.066
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 212 Svar: 1.301
jeg er bare så glad :-)