{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  syn hos applus
  • #1   20. apr 2010 Det bliver formentlig en omstilling.

• #2   20. apr 2010 Det kan være det hele - min blev stort set ikke checket, den blev trukket ind, han tog i forbremsen og trak lidt i cyklen, checkede dækmønster og et par af lys-funktionerne, that's it...

• Peter R
    Peter R Tilmeldt:
    mar 2010

Følgere: 1 MC-er: 1 Svar: 3
    #3   20. apr 2010 Jeg fik også ved applus, og synes heller ikke at han var specielt grundig... Han tjekkede alle lys-funktioner, dæmperfunktionen i forgaflen og kørte en lille tur... det tog vel 6-7 minutter... ved ik om han prøvede bagbremsen på "turen" men det gjorde han vel nok.

• #4   20. apr 2010 Må bare krydse fingre så :o) hvad sker der ved en omstilling, skal jeg så skifte bremserne og have det godkendt - eller ?

• #5   20. apr 2010 ja

• #6   20. apr 2010 Jeg har også lige fået min nysynet og gik igennem uden fejl.

men på det tidspunkt skulle min bagbremse lige indstilles ved bagskruen. (møtrikken) så den blev strammere.

men ved ikke om han vidste det?
    Altså ham synsmanden var flink ved mig da den skulle synes.
    han tjekkede lys, støddæmper, slør ved forgaffel og bremse skive.

• #7   20. apr 2010 Men det virker ikke som et problem at få den synet hos applus+

han fortalte rent faktisk at de fleste motorcykler som folk kommer med der skal synes, er i så dårlig stand at der lækker olie ud over motoren og rust flere steder på stellet så det er synligt.

• #8   20. apr 2010 Jeg har fået synet 3 cykler hos applus.

1. gik lige igennem, han kiggede på det mest basale, men egentlig ikke bremseskiverne.

2. blev tjekket i hoved og r.. med skivernes tykkelse, han ringede endda for at få minimums mål, men accepterede uden problemer at den ikke blinkede da relæet var stået af.

3. blev kasseret på at skiverne ikke holdt minimums mål, måtte have 3 nye bremseskiver på og til omsyn.

De er ganske flinke, men hvis din skive er på mindstemål så går den nok igennem, men regn med at den bliver tjekket, og er den under, så spar de 225 kr det koster for omsyn, og vent til skiven er skiftet.

• #10   20. apr 2010 Jeg blev voldtaget da jeg skulle have synet min. Ingen katalysator på udstødningen, integrerede blink, ingen refleks, ingen nr. plade lys osv.... Det var satme røv og nøgler at få alt det org. over på den, for så at skifte tilbage igen.... mæææn, man kan da være heldig som i siger...

• #11   20. apr 2010 Andreas K: Hvem der bare var så heldig.

• #12   20. apr 2010 Var det en kvindelig synsmedarbejder?

• #13   20. apr 2010 Må også være forundret. Personligt bruger jeg ALDRIG Aplus bilsyn...
    De laver ALT for meget lobby arbejde for at få periodisk syn på MC!!

OG jeg mener, at det er for at få penge i deres kasse. SÅ ALT jeg syner, synes hos lokale synsmænd!

• #14   20. apr 2010 rene så længe den ikke overskrider minimums målet så er du sikker på at han lader dig blive synet, men måske han vil råde dig til snart at skifte den smiley

• #15   20. apr 2010 Jesper S: Selvfølgelig gør applus det , det er jo det de skal leve af , de de taler alle synshallers sag og er måske også mest synlige i den sammenhæng men det er også danmarks største synsvirksomhed...

Rene W : er din bremseskive under min. mål og finder synsmanden grund til at måle den bliver den kasseret , er den over min mål gør den self ikke , så simpelt er det.....

/Thomas

• #16   20. apr 2010 Den er ikke under mål ( det er trommelbremsen bagpå ) den er bare ved at være på minimumsgrænsen. Jeg har købt nye bremsebakker, men når ikke at få dem på. Tak for svarene, har dårligt tid (og slet ikke lyst) til at få den omsynet - den skulle jo gerne ud på vejene snarest smiley

• #17   20. apr 2010 Jeg giver Jesper S ret. Aldrig om jeg vil støtte det foretagende.

• #18   20. apr 2010 Jeg får også kuldegysninger, af dem. Husk hvor dan de var, da de havde monopol. "Jeg kan ikke lide dit lange hår, så du for ikke synet din MC her"

• #19   20. apr 2010 Glemmer aldrig, at jeg kørte en kollegas bil til syn, OG det fordi han ikke kunne nå hjem på kontoret, så den klarer jeg bare.

Om morgenen havde han efterfyldt olie, og spildt lidt.

Synsmanden var i dårligt lune kunne jeg mærke, så da han gik under bilen, og fik en dråbe i panden, var den kasseret!! han checkede INTET kasserede den totalt!! (JA Aplus Avedøre holme)

JEG havde nok været ireteret, MEN lige set efter løbespor, så var den jo opklaret!

SÅ nej, de får IKKE en krone hos mig. OG måske de taler alles sag. MEN det er nu den der råber højest, der får mit næve i munden, hvis jeg vil have ro!!

Mener at kunne huske fra min militær træning. gå altid efter lederen/anføren ELLER det største svin. Det har den største psykologiske effekt!!

HVIS de pludselig IKKE fik motorcykler til syn, ville de nok tænke sig lidt om!! En utopisk tanke, som ikke kan lade sig gøre, MEN JEG kan vælge at de ikke skal leve af mine penge. NEJ de går til ham den behagelige hos PavaSyn, som kasserede min gamle bil, og viste mig alle tingene, så jeg lige kunne smudte hjem, lave det om aftenen, og gennem syn næste dag!!!

• #20   20. apr 2010 Alle har sikkert en sørøverhistorie de hørte ved middagsbordet om morfars ascona b og dengang statens bilinspektion var til, syntes det er ret morsomt at høre fordommene, bare husk på at den lille lokale synshal i mange tilfælde er ejet og drevet af de samme sure fjæs som du før stødte på hos staten nemlig gamle SBI folk som startede op da monopolet forsvandt i 05.

Undskyld til Rene W for at hoppe lidt fra det egentlige topic .....

• #21   21. apr 2010 Thomas, JA bortset fra at det er EGNE erfaringer smiley

OG det kan da godt være de samme.. MEN så længe jeg får et smil, og en god behandling.... Så er jeg ligeglad med hans tidligere job....

• #22   21. apr 2010 Jeg kom med en Harley i 1986, til syningshallen i Odense. Ud kom en lille skallet mand og spurgte, Hvad er det. Jeg svarede med stolthed "Det er min impoterede Harley, Jeg har købt den i Sverig." Han kikkede på den og begyndte at rable en ramse om kørestilling og højt styr lille forlygte osv. Jeg spurgte om ikke det var nemmere at kører igen, hvortil han svarede" Det er nok en god ide, for her syner vi ikke sådan noget". Jeg kørte lige til Nyborg, hvor jeg fik en omstilling på For lang akselafstand og slok i bremsepedalen. 2 lidt kortere forgaffelben og en ny bøsning i bremsen og så var den OK.

• #23   21. apr 2010 med mindre man gerne vil trække sin(e) cykel(er) i gennem syn hvert 2. år og selvfølgelig betale for det !!! -skal man ikke støtte Applus

Kommentér på:
syn hos applus

Annonce