1.219 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvor meget betyder km-antallet ved køb Hvor meget betyder km-antallet ved køb

Hej guys.

Jeg står og skal købe ny cykel og vil selvfølgelig have en, der har gået så lidt som muligt, men samtidig er mit budget ikke super højt (omkring 50k). Jeg er blevet tilbudt en Suzuki GSX 750F til omkring 50k der har gået ca. 23k km.

Hvor meget betyder km-antallet egentlig og hvad er højt for en mc?
I bil ved jo jo fx at 50k km ikke er meget.

Tusind tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget betyder km-antallet ved køb
  • #1   20. apr 2010 alt er relativt.. kig på standen og ikke km tallet..

der findes motorcykler der har gået 200-300k og andre der har brækket sig ved 20-30k

man kan jo heller ikk spørge, "hvor længe lever et menneske"

• #2   20. apr 2010 Alstå de "gode" mærker kawazaki, Aprilia, Honda osv. de køre for evigt, hvis de ikke bliver mishandlet.. Men Du kan finde en med mange km på bage som køre perfekt og vil gøre det rigtig rigtig længe.. Men du kan også finde en der har været mishandlet, og så skal du græde dig selv i søvn hver aften smiley

• #3   20. apr 2010 23.000 er ikke meget...

• #4   20. apr 2010 For sælger betyder Km stand ingenting... For køber betyder det alt.. smiley

• #6   20. apr 2010 altså når jeg har købt mine cykler, er jeg ligeglad med km antallet, går kun op i standen. (f.eks har jeg en cbr900rr som har kørt 62000 km og den går meeeget bedre end de andre cykler som jeg har haft der har kørt under det halve smiley så gå efter hvor vedligeholdt den er med service osv

• #7   20. apr 2010 Lige præcis Jim K. Det bliver et helvede at komme af med hvis den har gået mange km - på trods af den ikke fejler noget smiley

Kommentér på:
Hvor meget betyder km-antallet ved køb

Annonce