{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste rute fra Kbh til Korsør
  • #3   21. maj 2010 find fx turen fra kbh til malerklemmen... så kommer du i hvertfald så langt som til borup

• #4   21. maj 2010 Jeg har være i Korsør sidste år. Desværre man kan ikke undgå at køre i motorvejen. Men det er stadig spændende til at køre fra KBH mod vest Sjælland. Bare benytte GPS. Faktist jeg kørt nær i Yderby 2 dagen siden fra her og tilbage(moderate speed: næsten 5 timer). Det trør jeg kan undgå motorvejen...men jeg tog fejl ;-(

• #6   22. maj 2010 Måske du er rightig fordi du bor i vest Sjælland, Narrowhead. Du er en expert in riding narrow roads! Jeg bare tryk Korsør på gps(fastest route)...man kan ikke selvfølge undgå motorvejen, ikke? So it depends on how you manipulate your navigator smiley

• #7   24. maj 2010 Hejsa
    Tak for input. Prøvede at følge din rute Narrowhead, med med en gps med kun to via punkter endte jeg dog på hovedveje det meste af vejen... Måske man skulle investere i en lidt dyrere udgave smiley
    Men super tur ud over Ledøje, gennem Roskilde, over alle -løserne og Dianalund.
    Takker

• #8   24. maj 2010 Prøv en sjov ting, vælg korteste rute, det kan være ret spændende!!!!

OG hvis den så giver motorvej, lave et eller 2 viapunkter, væk fra motorvej..

det gjorde jeg i Sverige forige uge, det var sjovt ruter jeg ALDRIG troede jeg skulle køre (2 gange blev stiger til grusveje, kortvarigt.. det var skide sjovt.. OG hastigheden lav!!

Kommentér på:
Bedste rute fra Kbh til Korsør

Annonce