{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
670 visninger | Oprettet:

ny hornet eller købe en noget ældre? {{forumTopicSubject}}

endelig har konen i dag fundet ud af at hendes nye mc skal være en guldfarvet honda hornet klogt valg tror jeg, en 5 år ældre hornet koster kun knap 30000 mindre ved godt man kan blive ved men jeg tror at penene er givet godt ud eller hvad? hvad siger experterne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny hornet eller købe en noget ældre?
  • #1   3. jun 2010 mener der kom en ny model i 2007.... køb sådan en

• #4   3. jun 2010 100% enig med Johan. Find en 2-3år gammel maskine som der allerede er smidt det vigtigste ekstra udstyr på. På den måde sparer du hurtigt 30-40k og får stadig en stort set ny maskine. Bare service er overholdt kan man næsten ikke blive røvrendt

• #5   3. jun 2010 Den her er godt pakket med udstyr
    http://www.dba.dk/honda-cb-600-f-hornet-600/id-66528611/

• #6   3. jun 2010 Køb ny. Nothing beats the feeling of riding a brand new bike. Min mening.

• #7   3. jun 2010 Sålænge vi snakker Hornet - ja ...

smag og behag, selvfølgelig kan man få en som har mishandlet den fra dag et, men det ses nu som oftest mange andre steder på cyklen.
    Køber man en hel ny er man selv herrre over at bryde jomfruhinden men man bærer også prisen og værditabet for at gøre det.

Jeg ville mene at en lidt/lettere brugt Hornet er rimelig "bombesikker" og hvis der var een som vi fx har set til en god pris ville jeg snuppe den.
    Selvfølgelig udfra hvordan eksemplaret ser ud og er slidt - kig fx på angststriberne på dækkene (det som ikke bliver brugt, større striber i siderne = større angst) kig på småskrammer, kig på mængden af brian gejl kontra hvormeget af det originale som stadig findes og følger med.

jeg købte sidste år en 900 Hornet og fik alt originalt med - plus de rare ting som sad på cyklen.

men jeg er desværre uhelbredelig syg af modificeringssygdommen og det at man skal vaske en ny cykel hver weekend også selvom den ikke har været ude og køre var ikke nok.

jeg ville snuppe en lettere brugt måske med lidt udstyr men ellers med økonomisk plads til at anskaffe mig det som jeg kunne tænke mig.
    -det er trods alt de færreste som køber en ny cykel for at behandle den som skidt forefter at sætte den til salg ...
    eneste men er at de nogle gange retter diverse småfejl til den nyeste udgave

mine Hornet Tanker, Lars

Kommentér på:
ny hornet eller købe en noget ældre?

Annonce