{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.280 visninger | Oprettet:

MC-tøj {{forumTopicSubject}}

Er grøn på mc-området og leder efter noget godt tøj, som passer og sidder tæt.
Faldt over det her tilbud, men har heller ikke noget imod at købe brugt. Har bare ikke fundet et godt tilbud endnu. Er der der nogle af de garvede herinde, der vil anbefale det her?

http://www.motoduc.dk/product.asp?product=198

Tak på forhånd!


Kommentarer på:  MC-tøj
  • #1   8. jun 2010 Prisen ser da fornuftig ud...
    Produkterne er mig nu ikke vidre bekendt.. Umiddelbart vil jeg sige "GO" for det... c",)


  • #2   8. jun 2010 Jeg har kun prøvet Clovers handsker, men hvis resten af deres sortiment er af samme kvalitet, så ville jeg ikke tøve et sekund med at købe. Havde jeg ikke lige købt en Spyke dragt, ville jeg helt sikkert overveje Clover.
    Vigtigst er det dog, om de laver en størrelse, som sidder godt på dig. Det er med dragter lige som med hjelme, at du ikke kan stole 100% på den angivne størrelse.
    Jeg passer f.eks. Spykes str. 52 perfekt, men kan ikke rigtig få en Dainese som sidder godt på mig.


  • #3   8. jun 2010 Hej. Overvej lige om du ikke skal give de yderligere 200 kr og få det som todelt dragt. Fordele- lettere at komme i og mulighed for at tage jakken af hvis man holder pause -Ser ellers lækkert ud. mc hilsen Lisbeth

  • #4   8. jun 2010 Som Lisbeth siger : Kig også på den todelte smiley
    Men MotoDuc er en virkelig god forretning ! Skide hyggelig , og du får en super service smiley
    Mærket er også af super kvalitet smiley


  • #5   8. jun 2010 2-delt eller ej afhænger helt af hvad du skal bruge den til. Jeg har begge dele, og er gladest for min 1-piece. Kører ikke så tit, men når jeg kører, så holder jeg ikke mange pauser :o)

  • #6   8. jun 2010 En af mine venne brugte rygskjoldet til skiløb, det bliver meget varmt ifg ham, men det er så osse på pisten.

  • #7   8. jun 2010 Tusind tak for rådene!

    Men hvad siger i f.eks. til det her sæt i forhold at købe brugt. Fordelen er, at hvis jeg køber nyt, kan få noget der passer...

    Jeg er helt sikker på, at jeg vil give 200 mere for den todelte dragt


Kommentér på:
MC-tøj

Annonce