897 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Fordomme Fordomme

Fordomme er en fantastisk ting. Vi har dem alle på den ene eller anden måde.
Det være sig på mærke, vedr fede, rygere, magre, unge gamle MC'ister, billister OSV. og mange af os nok især om folk, med en anden farve end vores egen!!!! (lysserød)

Det bedste ved fordomme, er at få dem bekræftet, det er vi jo alle så glade for, det viser jo at vi har "ret"

Det sjoveste ved fordomme er naturligvis det modsatte.
Kom kørende (lidt friskt) fra sjællandsbroen, mod hvidovre, af motorvejen i dag. 16:?? og ser en lille person, med en "lille" MC holde inde i højre side. (nødspor) gør det jeg plejer, trækker hurtigt ind, og bremser ned.
Jeg kan jo lave en del på MC, og kan den ikke køre, ja så kan "han" da få et lille lift. så dan er vi jo!!

OG da jeg så får kigget nærmere på "ham" er det jo en hende, ikke ret gammel, køn OG enda med anden hudfarve end min. Løbet tør MEN har helt styr på situationen..
Griner, klapper mig på skulderen, og siger ELLERS tak for hjælpen. Griner tilbage og kører hurtigt der fra...

Som jeg kører videre på vej hjem, tænker jeg på hvor sjællent det er man ser en pige af anden etnisk herkomst, på en MC.. OG bliver faktisk glad ved at have taget fejl i mine fordomme..

Nå det blev nok en rodet biks, men tak til den søde pige, for at smadre mine fordomme lidt.....

God aften!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordomme
Kommentér på:
Fordomme

Annonce