1.802 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

UHELDIGT ELLER. ??? UHELDIGT ELLER. ???

Vil da lige høre jeres mening.
sidste år i september købte jeg mig noget nyt mc tøj det er af mærket HELD ironist nok føler jeg mig sku ikke særligt heldig andgåendne mit valg af tøj.
Det startede med handskerne de var ikke en uge gammel så gik de op i sygningerne, nå det kunne da være et uheld, men suk da jeg skulle have den første tur på den nye cykel her i år røg der ikke mindre en 3 lynlåse i jakken surt. Kan det være endnu et uheld.
Nå jeg fik jakken lavet det tog kun 4 uger Uheldigt.
Jeg hentede jakken efter de 4 uger og skulle så køre mig en god aftens tur tænk en gang der røg en lyn lås i inderjakken og den strop man hænger jakken i gav også op + mine bukser er revnet i skridtet meget UHELDIGT...... nu kan det lyde lidt bittert men det er det også. Ved godt det ikke er verdens dyreste tøj men har da givet 1800 for jakken og 2500 for bukserne kan det virkeligt passe man kan være så UHELDIG. De skulle overveje at skifte navn til Uheld.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  UHELDIGT ELLER. ???
  • #1   28. jun 2010 Fantastisk

Deres ting plejer ellers at være i orden, man har du fået noget skrammel, så har du fået noget skrammel-

Jeg har et par bukser, en jakke og to par handsker fra dem - det har været vældig godt.

• #2   28. jun 2010 Held plejer at være udemærket, men der hvor der ofte er kvalitetsforskel mellem billige og dyre mærker er lynlås, syninger m.m.

Min gamle T-hansen jakke var udemærket, men lynlåsen røg allerede efter 1 måned.

• #3   28. jun 2010 jeg har jakke og bukser fra held. de virker fint...

• #4   28. jun 2010 Der er nu heller ingen ting der er faldet af på mit Held tøj endnu, så du har nok været uheldig med dit
    næh nu løjner jeg, har deres rygskjold, der gik en syning i det efter jeg havde brugt det en 5-10 gange, men det fiksede min mor lige med symaskinen, og det havde ikke noget med sikkerheden at gøre, så det var ikke så galt.

• #6   28. jun 2010 Både min bedre halvdel og jeg har både jakker og bukser fra HELD og de er vel 2 år gamle nu og det helt uden problemer, så det næste sæt bliver helt sikkert også fra HELD. Nåe ja, glemte at vores handsker også er fra HELD og jeg er meget imponeret over hvor godt det er til at holde vand ude, selv store regnbyger hvor det virkelig vælter ned, har ikke været noget problem.
    ligegyldigt hvilke mærke du køber, kan du være uheldig og få noget som går i stykker, men det lyder som om du har været utrolig uheldig med dit køb.

• #7   28. jun 2010 Tænker da også på hvis man skulle komme ned at lægge hvad ville der så ske ville det hele bare falde fra hinanden. Det er ihvertfald sidste gang jeg køber noget af deres tøj. Ville først være tilfreds hvis de tilbød at refundere alle pengene for tøjet der er nok i virkeligheden det jeg helst så ske men sker nok ikke.

• #8   28. jun 2010 Og jeg har et par 11 år gamle Held handsker, hvor det dårlig nok kan ses, at de er brugt. Hvad de absolut er!!

• #9   28. jun 2010 Desuden har min kammerat også købt held tøj samtidig med mig hans lynlåse er også gået i stykker flere steder. Udover det er hans bukser også gået i stykker den rem man spænder bukserne sammenvirker ikke helder ikke mere. Syndes godt nok det er skidt reklame for HELD produkter. Vi valgte HELD ud fra de skulle have nogle gode produkter men det må man sige de ikke har levet op til.

• #11   28. jun 2010 Jeg var nede og ligge med mit Held tøj i august sidste år. Kørte ca 90, da det skete. Bukser, jakke, hjelm, støvler og handsker blev ødelagt, men jeg fik ikke en eneste hudafskrabning. Højre kraveben brækkede, men det havde den sikkert gjort uanset læder eller tekstil.
    En anden tråd her på mcg omhandler et Arlenn Ness lædersæt til efter sigende kr. 7000,00. Det er revet i stykker, og ud fra billederne at dømme er det pga af meget dårlig læderkvalitet. Så jeg er sandelig meget glad for mit Held sæt.
    Ps. Mit nye tøj er selvfølgelig også fra Held.

• #12   28. jun 2010 (Finn S)
    Det var da godt dit tøj holdt og du er glad for dit tøj. Siger jo heller ikke HELD ikke har været et godt mærke men måske er de faldet lidt af på den. forhandleren måtte da også indrømme de havde et problem med lynlåsene på deres produkter.

• #13   28. jun 2010 Har haft Held lædertøj og har været rigtig glad for det. Har stadig handskerne som jeg købte dengang - de er falmet en smule men ellers super gode.

Kører nu i Rev'it og er også ganske godt tilfreds med det. Det er ved at have nogle timer på bagen og der er gået en nakkestrop i et af lagene, og sprunget et par plastic ornamenteringer på forlommerne.

Bror og svigerinde har kørt i komplet Held tekstil i flere år uden problemer.

• #15   28. jun 2010 Håber da ikke mit Arlen Ness læder falder fra hianden når jeg smider mig i det, var sq ellers dyrt nok smiley
    Man kan sq snart ikke købe noget andet end folk kommer og siger det er dårligt smiley

• #16   28. jun 2010 Ja Held er nok ik hvad det har været men du har da forhåbenligt fået det byttet ?

De bytter uden brok

• #17   29. jun 2010 Man kan nok altid få en mandags vare. Alt bliver jo lagt i hænderne på en producent, der ansætter syersker eller indkøbere. Der kan altid være et broddent kar imellem.

• #18   29. jun 2010 Tror du ikke bare du skal købe det i et par str. større.. smiley

• #19   29. jun 2010 Har selv Held. Og er på mit 2 par bukser, byttet på garantien. De er nu også gået i en syning og begge stopper til at spænde dem ind med er knækket. Har en kammi hvor lynlasen også har været i stykker på.
    Mit næste sæt bliver ikke Held.

• #20   29. jun 2010 Henrik > Jakken var udemærket, det var den lille metaldims på lynlåsen der røg, hvilket jo er en bagatel :o)

• #21   29. jun 2010 De laver ellers nogle udemærkede armerede bremseslanger smiley

• #22   29. jun 2010 Det er så ikke Held men Hel smiley

• #23   29. jun 2010 Asger L: http://skepticalteacher.files.wordpress.com/2009/07/facepalm1.jpg <- smiley

• #24   29. jun 2010 Held har for mig været fint fint i modsætning til noget Frank Thomas !!! uha !! røde/hvide/sorte handsler i regnvejr gav farvede fingre i 14 dage .. En læder dragt hvor alt for pludseligt slap syningerne = resultat dragten var til rep/ombytning i 7 uger inden jeg fik at vide at den ikke kunne laves??? Nåh nej da jamen så giv mig en ny, men nej de kunne kun levere noget der absolut IKKE passede til en grøn Kawa. Det hele endte med jeg købde Dainese og fik en ny Frans Thomas dragt i danske farver som jeg kunne sælge for en slik.

Kommentér på:
UHELDIGT ELLER. ???

Annonce