369 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

michael l
michael l
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

gpz 600 gpz 600

hej med jer
Jeg har en gammel gpz,er som jeg snart skal have afgift på men jeg har desværre pillet bundkåben af for et par år siden og nu kan jeg ikke huske hvor de den ene køleslange der løber fra ekspantionsbeholderen skal gå hen.
Jeg kan huske slangen der sidder på den øverste studs på beholderen skal løbe op til en studs der sidder lige under kølerdækslet men hvor skal slangen fra den nederste studs løbe hen? Er der nogen der kan fortælle mig det helst neget nøjagtigt?
På forhånd tak
Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gpz 600
  • #1   9. aug 2010 Vandpumpen kunne være et rigtig godt bud smiley

• #2   9. aug 2010 jeg mener at den der er nederst på beholder skal sættes til den studs op ved kølerdækslet. og den anden er et over løb hvis der kommer overtryk i køler systemet eller for megter væske. så det kan komme ud af beholder

• #3   9. aug 2010 Enig med allan.
    Hvis der sidder et trykkølerdæksel på selve køleren, så skal slangen dertil være den fra bunden af beholderen. Sådan at den kan presse væske over i beholderen, når det uddvider sig og trykket i køleren åbner overtryksventilen i kølerdækslet, ligeledes skal der kunne suges væske tilbage til køleren via vacuumventilen når det afkøler og trækker sig sammen igen.

• #4   10. aug 2010 Har selv en GPZ 600!
    Den ene ( som du beskriver ) går fra køler til beholder. Den anden går op og om på venstre side af motoren, og er overløb.

• michael l
    michael l Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   10. aug 2010 I skal have mange tak for hjælpen alle sammen
    mvh michael

Kommentér på:
gpz 600

Annonce