812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Men hvad er den værd i byttehandel? Men hvad er den værd i byttehandel?

Hej MCg. Jeg skal ud og de på en ældre harley i morgen, han vil tage min lille street fighter i bytte som er uden afgift, jeg ar de org kåber med til den som er lidt hærget, den er fra 95 og kørt ca 26000 km den er samlet færdig og står ret pænt, men hvad kan jeg forlange for den i en sådan byttehandel, vil gerne høre jer af om i kan være behjælpelige smiley på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Men hvad er den værd i byttehandel?
  • #1   2. okt 2010 max 12000kr, måske 14000 når det er byttehandel men så skal den også være pæn...

• #2   2. okt 2010 Den er også pæn, og velholdt og med mange helt nye dele, det er bare mere hvis jeg kun kan få 5-6000kr så vil jeg heller betale afgiften og køre på
    Den selv som en nr to MC.

• #3   2. okt 2010 Niklas kan du ikke uddybe det lidt? Forstår det ikke helt? -det er den sorte i min profil hvis det hjælper smiley

• #4   2. okt 2010 Okay på den måde, var bare ikke helt med, det er sku itte nemt, vi må nok bare se om ikke vi kan blive enige, ellers skulle man måske betale afgiften selv så den var klar til dk plader?

• #5   2. okt 2010 Den er det ligeså meget værd som køber ønsker at give, det er kun dig der ved hvad den har kostet dig, og hvor meget du har råd til at tabe

• #6   2. okt 2010 Det der er vigtigt er at vide hvad du skal af med ved kontant handel hos HD manden? Han skal måske ha 90 kilo i ren handel og 100 i bytte!
    Lav regnestykket og læg til og træk fra så du kan se helt nøjagtig hvad du skal af med, mange opdager først hvad der skete efter de er kommet hjem!
    F.eks. nytter det jo ikke noget at du får 19 for din gamle, hvis det er fordi HD manden har lagt 10 oven i sin egen, så får du jo reelt kun 9, det er jo væsentligt lavere end det du lagde ud med!
    Ren handel uden bytte giver den bedste pris for dig, og ingen er i tvivl om noget!
    Har en kammerat der lige her købt HD, XR1200 med rem, han er himmel henrykt, trods alt er han ikke Harley freak overhovedet, men går efter hvordan en mc kører, ikke navnet!

• #7   2. okt 2010 søg modellen på www.mobil.de det giver en ide om hvad den MAX kan være værd, uden afgift

• #8   2. okt 2010 Hvis nu den anden mc er pisse billig er 5kkr jo nok!

Det er kontanterne der er vigtige.. ikke hvad du får for din mc!! smiley

Kommentér på:
Men hvad er den værd i byttehandel?

Annonce