678 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Udstyr og beskyttelse til hverdag brug Udstyr og beskyttelse til hverdag brug

Hey..

Jeg skal til at have MC regner jeg med, så ville jeg høre hvad i ville anbefale af tøj, altså om man skal købe det hele? Jakke, bukser, støvler, handsker osv?

Altså Jakke, handsker og hjelm SKAL man jo ha som min. Men bruger i selv bukser hvis i bare skal til og fra skole/arbejde?

Jeg ser det lidt som et problem hvis jeg skal til at have bukser af, når jeg kommer til skole og have dem liggende i tasken.

Men hvad gør i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstyr og beskyttelse til hverdag brug
  • #1   26. apr 2006 Kommer an på vejret, men jo lidt besværligt med bukser og støvler hvis jeg bare skal hjem til tøsen og hygge eller en kort tur til biografen. Men minimum hjelm handsker jakke. Så kan man også rende rundt offentlige steder uden at føle sig helt udenfor elementet.

• #4   26. apr 2006 Jeg har faktisk røget på røven med 60 km i timen i cowboy bukser havde ikke en skramme på benene eller balerne. Men var også noget mærklig sydeuropæisk glat asfalt.

• #6   26. apr 2006 altså bliver du nu kørt ned en dag på vej til biffen giver det sku samme skrammer som den dag du kører den lange tur... køb dig en topboks... der er plads til din hjelm og et par bukser... personligt har jeg selv købt et tekstil sæt fra revit som er facon-syet det koster ca 4500kr og det er alle penge vær da det både er vind og vandtæt og det sidder kanont... men vil du have jeans indenunder så kan man jeg købe et sæt løssere bukser osv... har selv kørt ture i shorts og t-shirt.. men har det sådan lidt at det jo er min sag og min samvittighed der giver mig lov til det..

• #7   26. apr 2006 Jeg har et todelt sæt, men det er svært at tage bukserne på, når man bare skal køre 6 km i skole på byveje, men udover det kører jeg altid med hele sættet.

• #8   26. apr 2006 Men vil klart anbefale at du køber bukser og støvler med det samme da de virkelig er gode at have til de små regndage.

• #9   26. apr 2006 Køb ordentlig udstyr først: dvs. støvler, bukser (ordentlig læder med hårde skinnebens/knæbeskytter), rygbeskytter, jakke ligeledes med albue skulder indlæg, - hjelm og nogle gode handsker....
    Jeg tager altid mit på, det hele!
    Og har testet det med et styrt på den gode side af de 1.. og ja jeg slap fornuftigt fra det...

mvh Offslow

• #10   26. apr 2006 Min menins .... det hele ..... hver gang !!!
    Køb det hele med det samme så er det næmmere at forhandle sig til en go rabat .....

• #11   26. apr 2006 Jakke, hjelm og bukser er fint til/fra skole. Hvis du har langt, vil det være okay nice med et par bukser også. Også fordi det kan være køligt først på dagen.

Hvis jeg sku til stranden og ha en is, nyde vejret og så hjem igen, gider jeg heller ikke tage bukser og støvler på. Er da for besværligt. Men ellers..hvis jeg ved jeg bare skal køre mc....så kører jeg altid med det hele

• #12   27. apr 2006 Mange tak for de gode råd. = ) Skal da i hvert fald ha det hele. Har bare set mange som kun lige har jakke, støvler og handsker + hjelm selvfølgelig.

• #13   27. apr 2006 Til kortere ture kører jeg bare i jakke, handsker og hjelm. Specielt når det er varmt. Selvfølgelig gør det ondt når man vælter, men det er en chance jeg vælger at tage. smiley

Kommentér på:
Udstyr og beskyttelse til hverdag brug

Annonce