{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.583 visninger | Oprettet:

Mc beklædning og udstyr? {{forumTopicSubject}}

Hej, har nu fået mc. Men skal jo også have noget udstyr. Hjelm og handsker har jeg.
Jeg har altid gerne ville have mig en 2-delt læderdragt. Føler mig mest sikker ved læder, og så er det 2-delte lidt praktisk smiley
Men nu er jeg kommet lidt i tvivl.. Er 18 år, så vokser jo nok stadig lidt. Ikke højden, men bliver nok noget bredere. Men en læderdragt skal sidde til, så er bange for hvis jeg skulle vokse ud af den.
Så tænker jeg måske i stedet skulle vælge en textil jakke og så et par kevlar jeans? Eller læderjakke og kevlar.

Har kigget på Furygan som skulle have D3O beskyttelse, som er noget "skumgummi" der bliver hårdt ved slag. Ligesom mange rygskjolde i dag. Har kigget på textil jakke og kevlarbukser i dette mærke. Er det godt mærke?

Støvler har jeg kigget på TCX S-race. Bruger 39 normalt - men hvordan sidder den støvle? Skal jeg gå en størrelse op? smiley

Og kender i ellers nogen steder på Sjælland som er godt til at se på mc tøj? Gerne tæt på Nordsjælland hvor jeg er fra - men kører selvfølgelig gerne lidt for det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mc beklædning og udstyr?
Kommentér på:
Mc beklædning og udstyr?

Annonce