1.013 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Så er man tilmeldt til MC kørekort :) Så er man tilmeldt til MC kørekort :)

Sådan, efter 20 år langt tilløb skal det være og idag har jeg tilmeldt mig ved Kolding Trafikskole den 21/2 smiley

Er der nogle der har nogle gode tips iforb. med teori/køreprøve ?

Glæder mig som et lille barn juleaften, ses på vejene omkring Christiansfeld til sommer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er man tilmeldt til MC kørekort :)
  • #1   3. dec 2010 mit bedste råd er et nyde det.... der er ikke svære prøver at komme igennem. Dog er der en balance prøve som man kan øve sig lidt på ved brug af en almindelig cykel... det er noget med at man skal køre slalum med 3 - 3 km i timen... op nette kan du se alle prøverne man skal igennem på banenen, igen man kommer til den rigtige prøve..

Jeg tog selv kortet sidste forår og har siden haft 5 mcer og kørt ca. 17.000 km...

SKØØØØNT smiley

• Tina C
    Tina C Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   3. dec 2010 Fik mit MC kort for 3 uger siden smiley
    Mht. teoriprøve, så øv dig.........det er satme ikke for hvide mennesker og selvom man har kørekort til bil, så skal man ikke tro sig sikker.
    Du kan inde på www.teoriundervisning.dk forsøge dig med en gratis teoriprøve.

• #3   3. dec 2010 Fik mit for 30 år siden og dumpede lige nu pga 10 forkerte, men skal nok bare lige vænne mig til de spørgsmål og måden hvorpå man svarer!

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 806
    #5   3. dec 2010 Hvis det er lige så længe siden du har været på bænken, så vær opmærksom på din studieteknik, man kan nemt sidde og nyde det, og tro man er til et hygge foredrag.

• #6   3. dec 2010 Konen fik også 10 fejl, hehe

• #7   3. dec 2010 se
    http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/2B633D31-9225-4F0C-A594-A21A15A25A1C/0/RTLBLG10v11_10.pdf
    Jeg oplevede øvelse 2 som sværest (holde balancen)

• #8   3. dec 2010 Tak for info, fik 8 fejl, men jeg har jo heller ikke læst noget endnu smiley
    ( Man burde så altid kunne bestå men den lader vi ligge smiley )

Jeg fik også lige gennemgået dokumentet med manøvrebanen, det er også rart at kende til øvelserne inden.

Jeg tager mange test iforbindelse med mit arbejde som Systemkonsulent ( Microsoft certificeringer ) så jeg plejer at kunne fange måden at svare på og huske teorien, men man kan jo blive snydt smiley

Låner en cd og nogle kørerlærer tips fra en af mine venner der bestod i sommers så kan jeg starte lidt op her i den mørke tid. Jeg vil være 110% klar smiley

Må sige det er længe siden jeg har glædet mig så meget til noget, konen har bare rigeligt svært ved at dele min begejstring smiley

Kommentér på:
Så er man tilmeldt til MC kørekort :)

Annonce