1.228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Min krop - Læderdragt ?! Min krop - Læderdragt ?!

Jeg har taget lidt mål på min krop uden tøj, men kan slet ikke få mine mål til at passe med nogle størrelser - Jeg har taget udgangspunkt i fcmoto.de size chart.

Bryst er 118 cm - Str. 58 jakke
Hofter - 89cm - str. 44 i bukser ?! Som ikke findes.. mindste er str. 46.
Højde er str. 48

Det ser ud som om jeg har en total deform krop ?

Hjælp med at finde noget som passer ?! Jeg er 177cm og vejer 90kg, MEGET muskeløs af bygning..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min krop - Læderdragt ?!
  • #1   28. jan 2011 evt dragtdesigneren. Der kan du få lavet en efter dine egne mål.

• #2   28. jan 2011 Det nemmeste ville da være at tage ud til en forhandler og prøve størrelser. Tit passer de størrelser på nettet fuldstændigt vildt : ) Mit tøj har sgu også nogle ret underlige størrelser : )

• #3   28. jan 2011 dainese laver også dragter på bestilling, koster ca 25% mere end hvad en standart vil koste

den ville jeg sgu hellere køre i end en fra D-wears

• #4   28. jan 2011 Hør på Jesper S. Super beklædning til fornuftige priser

• #5   28. jan 2011 Lasse P: Du har nok ikke en deform krop, men du har ikke en kropsbygning efter "idealerne". Du vejer jo ca. 15kg for meget til din højde. Man skal nok ikke være den store professor til at regne ud, at du har en ret pumpet overkrop til din højde.

Så enten skal du som Jesper foreslår få lavet en dragt efter dine mål, eller besøge en mc forhandler og prøve hans tøj. Da du skal have jakken i en noget større størrelse end bukser.

• #6   28. jan 2011 jeg har også problemer med at finde noget der passer, kan sagtens finde en jakke der passer på en prik, men jeg har for lange ben til div læderbukser.
    Men det underlige af det hele er, at jeg kan sagtens finde tekstil der passer fordi det tit bliver lavet med ekstra længde, det gør læder bare sjældent smiley

• #7   28. jan 2011 Eller som dækmanden fortæller, så laver Dainese i hvert fald kvalitetsdragter - så der vil du kunne få en rigtig lækker dragt.

De fleste mærker har dog også løse jakker og bukser. Som kan lynes sammen på kryds og tværs. Så skal du bare finde matchende jakke og bukser.

• #8   28. jan 2011 Ja, efter 8 års styrketræning sætter der vel sig et par kg på overkroppen. Tror jeg vil snakke med dragtedesigneren i Herning til messe den 12 Febuar.

For at skulle bestille over nette er ganske uoverskueligt selvom prisen ifh. til danske forhandler. Jeg er lidt på herrens mark med de alm. mærker som Berik - Arlen ness samt alpinestars smiley

• #9   29. jan 2011 Lasse P:
    Du skal være velkommen - vi vil gøre alt for at hjælpe dig til at finde det helt rigtige.
    Vi vil stå i Hal H. Stand H6012.

Ses

• #10   29. jan 2011 hmm, træn ben så de passer til overkroppen*GG*

• #12   29. jan 2011 Anders .
    løb en marathon på en båndpudser ??

• #14   29. jan 2011 Anders: Hans ben skal så også være længere, for at han ville kunne bruge større bukser, som størrelsesmæssig passer til jakken. Livvidden skal også øges, og det har han nok ikke lyst til. smiley

• #15   29. jan 2011 Min tekstil jakke er en XXXL og jeg er 182høj og vejer 75kg.. Normalt bruger jeg M-L Jakker / trøjer.

• #16   30. jan 2011 Du skal bare ud og prøve en masse dragter, eller få en specielt lavet til din krop..

jeg havde også problemer med at passe dragterne, de var for store omkring livet og for små ved skuldrene, det der svømning er sgu ikke for godt hehe..

• #17   2. feb 2011 Du tager bare fat i Thomas (dragdesigneren) og får lavet en drat der passer præcis til dig ... jeg har selv samme problem, om end det i mit tilfælde drejer sig om "overtræning" af stykket mellem talje og bryst smiley

Sådan en målsyet D-wears dragt er en lækker og solid sag !!

Kommentér på:
Min krop - Læderdragt ?!

Annonce