{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Nogen spørgsmål til min Yamaha yzf r6 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige købt en yamaha yzf r6 men der er kun en tysk manual med, nogen der ved om man kan finde en manual på engelsk eller dansk da tysk ikke er min stærke side.

Hvordan skal man køre de første 1000 km.

Sidste spørgsmål er. Jeg har en oxford boss alarm disc lock, hvor gør man af den når man køre, der er lidt plads under bagsædet, er det ok at ligge den der.

Håber i kan hjælpe med alle mine ?.

Jeg skal nok få oprettet min mc senere på ugen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen spørgsmål til min Yamaha yzf r6
  • #1   7. maj 2006 Sørg for den er ordentlig varm og så giv den lidt tæsk bare ikke sejtrække motoren. Du skal IKKE holde dig under et vist omdr. tal, men i stedet køre den ud i gearene. Men hold dig lidt under rødt felt på omdr. tælleren.

    Et godt tip til de første vigtige km. : 1., 2. og 3. gear op til 10000 omdr. og motorbremse skidtet ned igen. Skift olie efter 100 km. (brug mineralsk olie de første 1000 km.).



  • #2   7. maj 2006 De første 1000 km skal tilkøres med MAX 7000 omd/min ifølge Yamaforhandler. De næste 600 km er op til 10.000 omd/min....derefter er der ingen begrænsninger...

    Husk den skal til service efter de første 1000 km...og hvis garantien skal beholdes skal dette foregå hos en aut. yamaha forhandler.....


Kommentér på:
Nogen spørgsmål til min Yamaha yzf r6

Annonce