{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drosling af gs 400-450
  • #1   16. mar 2011 hold da op der er sku en der har spurgt om næsten det samme som mig bare omvendt .. ha ha ha ..


  • #2   16. mar 2011 ha ha ha .. ja jeg har nu ikke noget det var mere hvis man købte sig sådan en cykel om det var nemt at ændre eller om det er billigere at købe en uden drosling

  • #3   16. mar 2011 + synes

  • Jesper C
    Jesper C Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 9
    #4   16. mar 2011 Droslingen kan være en stålskive i hver indsugningskanal mellem karburatoren og motoren(Sider i gummiflangen). Det var det ihvertfald på min. Den begrenser luftflowet i indsugningskanalen og reducere dermed ydelsen. Det tager ca. 10 min at fjerne.
    Det kræver blot at man løsner luftfilterkassen fra stellet. Dernæst løsnes spændebåndene der holder karburatorne fast på motoren og det hele kan trækkes bagud. Derved kan man tage Skiverne ud af indsugningen.
    Det nærmest som at få en ny Cykel. Den går meget bedre, men som sagt så det jo ikke lovligt hvis du har lille kørekort;)


  • #5   17. mar 2011 Søren - mener bestemt den også skal synes når det kommer af - da cyklen ændre karakter (igen)

Kommentér på:
drosling af gs 400-450

Annonce