{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af gs 550
  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 232
    #1   18. jun 2016 Som du selv er inde på i din overskrift skal den droles men på så gammel en knallert er det nok kun muligt med et droslingskit der for den ned på 34hk efter de gamle regler..

  • #2   19. jun 2016 Ja de muligheder du har er at køre med den som den er (ulovligt) eller få den begrænset til 34hk. Emnet har efterhånden været oppe en del gange, og det er lidt en skam at i ikke undersøger sådan noget på forhånd inden i køber jeres første motorcykel, men det er selvfølgelig altid nemmest at være bagklog..

  • Sebastian A
    Sebastian A Tilmeldt:
    apr 2016

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   19. jun 2016 Tak for svar.
    Syndes bare jeg kunne læse mig frem til at den maks må have 0,2 kw pr. Kg. Og hvis min har 0,17 kw pr. Kg. Må jeg så køre på den?


  • Stefan P
    Stefan P Tilmeldt:
    dec 2014

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 232
    #4   19. jun 2016 Ja hvis den ikke overstiger de tilladte 48hk hvilket den gør så nej du må ikke uden den er blevet droslet..

  • #5   19. jun 2016 Det er rigtigt at der også er et vægt/effektforhold der skal være på plads, men samtidig med en maks motoreffekt på 35Kw. Din GS 550 har en maks motoreffekt på 38Kw = 51hk ved 9000 rpm. Om det nogensinde bliver et problem for dig er jo ikke til at sige, men det er da træls at konstant køre med tanken om risiko for bøde når du er på tur.

  • #6   19. jun 2016 Blot en tanke, hvad hvis man betaler for at få den en tur på rullefeldt da cyklen formentlig har smidt lidt heste siden den var ny, hvis testen viser den har under de 48HK som er tilladt kan testen vel bruges som dokumentation og cyklen kan synes til det pågældende kørekort?


  • #7   19. jun 2016 #6
    det er hva der står på reg der er gældende med mindre der sættes et Tüv godkendt droslings Kit på
    om den så reelt kun har 10 eller 37hk tilbage er irrelevant


Kommentér på:
Drosling af gs 550

Annonce