Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælg- motor- og bremserens same same?
  • #1   21. mar 2011 jeg vil tro at fælg og motorrense er noget mere fedtet/petroleums agtigt..

hvor bremserens er næsten ren alkohol, der fordamper og efterlader intet fedt eller oliefilm

• #2   21. mar 2011 bremserens er fortynder på spray den kan ikke anbefales at blive brugt til fælge mm.

• #3   21. mar 2011 bremserens er som regel baseret på heptan (noget benzinlignede opløsningsmiddel)

motorrens kan være lavet på forskellige oliedistilater som fx terpentin og petroleum

fælgrens kan være lavet på alt mellem himmel og jord og så tilsat fosforsyre og/eller svovlsyre

så brug de forskellige midler som de er tiltænkt , nogle typer motorrens er fx ikke et hit for bremseklodser smiley

• #4   21. mar 2011 Bremserens er noget møg til at bruge på fælge fandt jeg ud af, den sorte farve bliver helt grå hehe, men noget WD40 så er det fedtede og sorte igen..

• #5   23. mar 2011 Låner lige tråden smiley
    Hvad motorrens anbefaler i at bruge til at vaske motoren i? Der er en del bremsestøv og gammel olie rester på min motorblok nemlig.

Kommentér på:
Fælg- motor- og bremserens same same?

Annonce