3.936 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Import fra Italien Import fra Italien

Hvor svært er det at hente en brugt mc i italien? Kan det efterhånden lade sig gøre også at få "exportplader" i Italien som i Tyskland til at køre den hjem på eller er eneste mulighed enten at få den transporteret hjem eller håbe sælger siger ok til at jeg kører den hjem på org. plader (desuden ikke helt efter bogen). Hvis du tror at vide eller bare har hørt, kan jeg nok ikke bruge det til så meget. Hører meget gerne fra andre, der reelt ved noget konkret om det.
På forhånd tak:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Italien
  • Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 19
    #1   4. apr 2011 Har kigget lidt rundt på nettet da jeg ikke kan sove faldt over dette link http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=76214
    sidste indlæg står der man må kører på pladerne indtil DK's grænse det er vel i og for sig rigtigt nok du må bare ikke kører med dem i DK, mener du kan købe grænse plader eller prøve plader ved grænsen til DK

• Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

#2   4. apr 2011 Smider lige et til nu jeg er igang. Pladerne sendes retur til sælger da bilen/mc betragtes som skrottet når pladerne afleveres. pladerne følger bilen/mc hele livet. Grænseplader/prøveplader fås hos SKAT Toldbodvej 8 Padborg. audiclub.dk/forum/download/file.php?id=11500

• Soldado >
    Soldado > Tilmeldt:
    sep 2010

#3   4. apr 2011 og et til http://www.ezz.dk/840975-import-af-bil-fra-italien så vil jeg os tag min natbajer..

• #4   4. apr 2011 Det er lettest at få et fragtfirma til at transportere den. Ellers kør derned i en kassevogn, men det smider hurtigt 5-7k oven i prisen.

Fordel ved den italienske registrerings attest er også at man kan se om der er gæld i køretøjet.

Du får en registrerings attest, og en afmeldings attest.

• #5   4. apr 2011 Ivan: Underligt, min monster der var flere dokumenter med flere forskellige stempler på og lign.

• #6   4. apr 2011 Tore: Købte du af privat eller forhandler?

Jeg har andre steder læst, at det kan variere fra region til region om hvorvidt man får de originale papirer eller kopier med stempel og begge ok hos Skat.

Soldado: Ved godt man kan få til bil flere steder, problemet er lidt når det gælder mc - tror jeg.

Kommentér på:
Import fra Italien

Annonce