{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.483 visninger | Oprettet:

Import fra Italien og Tyskland {{forumTopicSubject}}

Hej. Ja nu har jeg siddet et stykke tid, og set på en ZXR 400, men syntes den er dyr herhjemme. Jeg har så set nærmere på samme cykel i udlandet, og syntes umildbart at der er meget at spare, men kan det virkelig passe?

F.eks. fra tyskland har jeg fundet:
http://www.motoscout24.autoscout24.de/Public/Detail.aspx?id=wkbrottzob
Årgang 1996, 30.000 km
Pris uden afgift: 17.625 kr.
Pris med afgift ifølge T&S: 47.026 kr.

F.eks. fra Italien har jeg fundet:
(link fjernet)
Årgang 1995, 37.000 km.
Pris uden afgift: 15.000 kr
Pris med afgift ifølge T&S: 39.676 kr.

Kan de priser virkelig passe? For syntes det man får for det samme herhjemme er helt til grin. Eller kan man bare ikke gå ud fra hjemmesidens beregning?

Mvh.
Stephan


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import fra Italien og Tyskland
Kommentér på:
Import fra Italien og Tyskland

Annonce