2.834 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
bugget nøgle = hjælp ? bugget nøgle = hjælp ?
Hej folkens,
Min nøgle har fordrejet sig en smule ( skæv )
er det noget man kan få en nogle mager til af rette, eller skal der bestilles en ny nøgle hjem ?
den er lidt problematisk af få i tændingen, så vil gerne have en afklaring
0 synes godt om
mar 2007
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 259 Svar: 2.258
I sidste ende koster et nyt nøglesæt med tænding m.m. ikke det vilde brugt på ebay..
jun 2009
Følger: 44 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 351 Svar: 2.606
Hvordan kan man komme med råd før man ved hvilket matriale nøglen er lavet af
Når feks messing bøjer sker der brud , og hvis man bøjer den tilbage laver man et brud mere , osv
mange orginale nøgler er lavet af messing , som er forkromet , kik på dine hakker i nøglen og se farven !
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.655
du har helt ret i at det er noget møg at rette på nøgler af messing , men det kan lade sig gøre , har en gang tabt et tankdæksel med nøglen i (Doh!!) så den bøjede så meget at den ikke kunne drejes , men lidt retten ud med en tang så kunne den da bruges til at skære en ny nøgle efter
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
jun 2009
Problemet er ikke så stort i stål nøgler , de kan godt vrides på plads , og bruges med fornuft indtil en ny bliver fremstilt , og husk lige på at i mange Benzindæksler og sæde låse skal nøglen ikke helt i og vridet kommer midt i kammen og stoppet som normal bruges ikke kommer ned i låsen
jun 2009
Hvorfor skal han betale for nøglen 2 gange ?
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 488
Mit råd er: Tag en fotokopi af nøglen, før du gør andet. Læg et stykke hvidt papir som baggrund i kopimaskinen, så fremtræder din kopi skarpere. Dani Auto-nøgler på Frederiksberg kan fremstille en ny nøgle efter din fotokopi.
Nøglen retter du i en skruestik - lidt efter lidt spænder du kæberne sammen og retter nøglen op. Jeg har endnu aldrig brækket nogen nøgle på den måde, og jeg har rettet mange.
Poul
bugget nøgle = hjælp ?