2.834 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

bugget nøgle = hjælp ? bugget nøgle = hjælp ?

Hej folkens,

Min nøgle har fordrejet sig en smule ( skæv )

er det noget man kan få en nogle mager til af rette, eller skal der bestilles en ny nøgle hjem ?

den er lidt problematisk af få i tændingen, så vil gerne have en afklaring smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bugget nøgle = hjælp ?
  • #1   23. apr 2011 Det er ikke noget en hammer kan ordne? har hjulpet mig et par gange smiley

I sidste ende koster et nyt nøglesæt med tænding m.m. ikke det vilde brugt på ebay..

• #3   23. apr 2011 Og så er det lige man spørger

Hvordan kan man komme med råd før man ved hvilket matriale nøglen er lavet af

Når feks messing bøjer sker der brud , og hvis man bøjer den tilbage laver man et brud mere , osv

mange orginale nøgler er lavet af messing , som er forkromet , kik på dine hakker i nøglen og se farven !

• #4   23. apr 2011 Per E
    du har helt ret i at det er noget møg at rette på nøgler af messing , men det kan lade sig gøre , har en gang tabt et tankdæksel med nøglen i (Doh!!) så den bøjede så meget at den ikke kunne drejes , men lidt retten ud med en tang så kunne den da bruges til at skære en ny nøgle efter

• #5   23. apr 2011 hvis der ikke er chip i den til startspærren, så kan du bare bestille et par nye ved yamahaforhandleren, og så få skåret et par nye

• #6   23. apr 2011 Ja , til at skære en ny efter , men lad låsesmeden gøre det i sin maskine

Problemet er ikke så stort i stål nøgler , de kan godt vrides på plads , og bruges med fornuft indtil en ny bliver fremstilt , og husk lige på at i mange Benzindæksler og sæde låse skal nøglen ikke helt i og vridet kommer midt i kammen og stoppet som normal bruges ikke kommer ned i låsen

• #7   23. apr 2011 Dækmanden

Hvorfor skal han betale for nøglen 2 gange ?

• #8   23. apr 2011 Hej
    Mit råd er: Tag en fotokopi af nøglen, før du gør andet. Læg et stykke hvidt papir som baggrund i kopimaskinen, så fremtræder din kopi skarpere. Dani Auto-nøgler på Frederiksberg kan fremstille en ny nøgle efter din fotokopi.
    Nøglen retter du i en skruestik - lidt efter lidt spænder du kæberne sammen og retter nøglen op. Jeg har endnu aldrig brækket nogen nøgle på den måde, og jeg har rettet mange.
    Poul

Kommentér på:
bugget nøgle = hjælp ?

Annonce