Hvad mener i om den historie, Værksted Hvad mener i om den historie, Værksted
Goddag til jer alle.
Jeg vil lige høre,hvad i synes om den service jeg har modtaget hos en mc-forhandler/værksted i Allborg området...
For 1 måned siden præcis havde jeg motorstop og fik efterfølgende transporteret min motorcykel på værksted af falck. Ringede i forvejen for at høre, om de kunne tage imod den, det kunne de godt. De havde dog lidt forårs travlt, så de kunne først se på den i løbet af et par dage. Fair nok. Der går så et par dage og jeg ringer til dem, nej, det ville blive næste mandag. Ok. Næste mandag ringer jeg så, men nej, det kunne først blive i løbet af næste uge... Så besøger jeg dem så ugen efter, og de fortæller om forårstravlhed og hvad ved jeg, der havde cyklen stået hos dem i 2,5 uger, Så lover de, at det ville blive onsdagen efter påskeferien, altså denne uge, og der er heller ikke sket noget!!!! Nu har jeg flyttet den til et andet værkssted, men føler mig så tørret i røven over at den har stået en måned hos dem, uden at de har foretaget sig noget, uden at DE har ringet til mig, elller på nogen måde været ærlige om forløbet eller ventetiden. Er det mig der bare er sippet eller er det normalt?
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 158
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
Jeg havde fundet et andet sted længe før.
maj 2004
Følger: 10 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 135 Svar: 785
Lidt trist historie at læse, værkstedet kunne idet mindste have været ærlig opg sige, desværre vi har ikke tid, istedetfor at "stalle" folk.
Men du har sikkert fået lavet din mc hos det andet værksted og bør nyde tiden på din mc og blot glemme din triste oplevelse.
Men forsat god fredag og super god weekend.
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.982
Men hatten af for din tålmodighed... c",)
mar 2006
Følger: 41 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.089
okt 2007
Følger: 2 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 257 Svar: 1.276
Jeg har heldigvis fundet hvad jeg mener er landets bedste mc værksted og forhandler. Og det er Carstens mc i varde! sidste år stod jeg og manglede et nyt kædekit til min bike op til en weekend, Carsten satte himmel og jord i bevægelse for at skaffe det, og sagde han nok skulle lade en mekker arbejde over hvis det var. Han kunne dog ikke finde nogle i hele lille dk, men han gjorde virkelig et stort stykke arbejde.
Sådan et sted føler man sig hjemme, og vil meget hellere ligge mine penge hos ham end i tyskland osv.
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 410
mar 2008
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 26 Svar: 224
sep 2007
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 10 Emner: 68 Svar: 450
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 177 MC-er: 6 Svar: 218
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 22 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 968
okt 2010
Følger: 2 Følgere: 177 MC-er: 6 Svar: 218
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 15 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 410
Må man skrive navne på forhandlere, som man har en dårlig oplevelse med?
og omvendt...
Må man skrive forhandlernavne på steder, som man har en god oplevelse med?
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Jeg citerer her reglerne ang. udhængning. Med udhængning forstås negativ omtale. Der er ingen regler der hindrer positiv omtale
<i><b>1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.</b>
Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den.
Ligeledes gælder at personer der kritiseres udenfor siden ikke må kunne identificeres, hverken ved hentydninger eller ved andre omstændigheder vedrørende den konkrete person eller dennes virke.
Hvis et indlæg ikke bliver slettet, kontakt da en hjælpe-administrator via linket "Hjælpe-admins" øverst på siden.
Det er ikke tilladt at videregive andres personlige oplysninger, via forum eller kommentarer, herunder MSN adresser, mobilnumre, navne og adresser med videre. </i>
jun 2008
Da den værste gang ævl, udhængning er udhængning. En butiksejer vil altid kunne brokke sig over at bliver nævnt på denne side, uanset, derfor reglerne. At HA herinde så lader positiv omtale stå er fint nok. Men du tolker reglerne forkert.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 57 Svar: 112
Allan R,. nej det var på en Honda Hornet 600 fra 2002 jeg ige har købt : )
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 89
sep 2006
Følger: 63 Følgere: 63 MC-er: 4 Emner: 116 Svar: 2.642
Det er ikke noget jeg finder på ud af den blå luft, det er de retningslinjer jeg/vi er pålagt at følge, via den direkte dialog vi, i kraft af at være HA, har med ejerne af siden.
Du kan mene hvad du vil omkring hvad ordet udhængning indebærer, men det <b>er</b> som jeg fortæller det - herinde, hverken mere eller mindre.
Du misforstår hensigten med reglen om udhængning. Reglen er ikke til for at beskytte en udhængt butiks interesser, den er der for at sikre Motorcykelgalleri.dk´s interesser, ved at sikre sig at det er attraktivt at annoncere herinde, hvilket næppe er tilfældet hvis man samtidig med at man har en dyr bannerreklame herinde risikerer at blive svinet i forum.
Hvad angår tolkning af reglerne, kan jeg henvise dig til brugerbetingelserne pkt. 1.5:
<i>MotorcykelGalleri.dk er en hjemmeside for alle, hvor der er mulighed for at ytre sig frit. Derfor kan MotorcykelGalleri.dk ikke påtage sig ansvaret for de indlæg og kommentarer, der postes af brugere.
MotorcykelGalleri.dk forbeholder sig dog retten til, til enhver tid at vurdere, hvorvidt indlæg/kommentarer er anstødelige eller uønskede og slette disse uden forudgående varsel. Det samme gælder indlæg/kommentarer der er i strid med gældende lovgivning.
<b>Vurderingen af hvilke indlæg, der er anstødelige eller uønskede, påhviler udelukkende MotorcykelGalleri.dk, herunder administrator og hjælpe-administratorer</b>, som står for at slette uønskede indlæg.</i>
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
Det er faktisk ret simpelt...
jun 2008
Sajmon, Nej det er ikke simpelt, når en HA kan vurdere hvert indlæg, vil det aldrig blive simpelt for en bruger at vide hvad han kan poste, DET er simpelt.
Men enig, jeg har forstået reglen om udhængning forkert. Og vil så også mene det er et forkert ord at bruge. Og ikke hensigten ifølge the real administrators, men nok om det, jeg bukker mig og tager imod
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 18 Svar: 246
når man snakker om uheldigt ordbrug du skrev: jeg bukker mig og tager imod ;).
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.157
Hvad mener i om den historie, Værksted