trafikuheld trafikuheld
Ih og øv og pis og lort!!!!!!
Har fandeme været impliceret i et færdselsuheld, hvorefter min højre frontkåbe er flækket ved lygten samt højre blinklys beslag er ødelagt. =/
Heldigvis små skader i forhold til, hvad der kunne være sket.
http://img.photobucket.com/albums/v327/swubber/motorcykel/trafikuheld002.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v327/swubber/motorcykel/trafikuheld005.jpg
- hvor finder jeg sådan en højre kåbe? - og hvad koster sådan en fætter?
- og hvad med blinklyset? - det ligner det bare er plastik "beslaget" der er flækket, hvad skal jeg gøre ved det? - kan sådan en ny plastik "dims" købes?
på forhånd tak,
en sønderknust mand!
apr 2006
Følger: 51 Følgere: 51 MC-er: 24 Emner: 61 Svar: 3.940
Det der kan da limes sammen igen, med lidt snilde og rigtige materialer.
Men surt show !!
;O)
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 630
Ellers må du jo forbi en mc ophugger eller ebay?
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
der er sikkert flere på engelske ebay
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
aug 2010
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 41 Svar: 184
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 94 Svar: 441
Hele hændelsen skete ved et lyskryds, hvor en (kvindelig) billist kører foran mig. Billisten havde forud for episoden kørt ud foran mig ved en sidevej, på en sådan måde at hun ikke overholdt sin vigepligt, idet jeg måtte nedsætte hastigheden for ikke at påkøre hende.
Jeg kører således bag billisten og ser at hun signalerer med blinklyset, at hun skal dreje til højre i et nærmere lyskryds. Jeg holder min fart og afstand som man nu skal og i forhåbning om at billisten skulle dreje til højre, gjorde jeg klar til at passere venstre om billistens side, eftersom der ikke kom nogle modkørende biler og at vejen er bygget således, at der er en midterrabet til forbikørsel i krydset. Men pludselig bremser kvindemennesket hårdt op, idet lyssignalet skifter til GULT (ikke rødt) - her er hun allerede påbegyndt at svinge samt kørt forbi stoppelinjen. Jeg bremsede så hårdt jeg kunne med forbremsen, så dækket blokerede, men ramte dog billistens venstre side af bilens bagende. Det endte med en lille skræmme bag på hendes bil også de små skader på min motorcykel som kan ses på billederne. Op til kollisionen holdte jeg min afstand og havde en sikker fart, men pga. den hårde opbremsning og underlige beslutning om at holde midt inde i et lyskryds, efter stoppelinjen gjorde at jeg ikke kunne nå at bremse eller kontrastyre uden om...
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
Men sur røv! som tideligere postet, ville jeg kigge på ebay
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 742
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 572
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 485
Men da stadig øv.
Du kan sagtent lave det så det ikke kan ses, det skal dog stadig males.
trafikuheld