1.030 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

trafikuheld trafikuheld

Ih og øv og pis og lort!!!!!!

Har fandeme været impliceret i et færdselsuheld, hvorefter min højre frontkåbe er flækket ved lygten samt højre blinklys beslag er ødelagt. =/
Heldigvis små skader i forhold til, hvad der kunne være sket.

http://img.photobucket.com/albums/v327/swubber/motorcykel/trafikuheld002.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v327/swubber/motorcykel/trafikuheld005.jpg

- hvor finder jeg sådan en højre kåbe? - og hvad koster sådan en fætter? smiley

- og hvad med blinklyset? - det ligner det bare er plastik "beslaget" der er flækket, hvad skal jeg gøre ved det? - kan sådan en ny plastik "dims" købes?

på forhånd tak,
en sønderknust mand!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trafikuheld
  • #1   4. maj 2011 Ro på....
    Det der kan da limes sammen igen, med lidt snilde og rigtige materialer.
    Men surt show !!
    ;O)

• #2   4. maj 2011 jer er perfektionist på det område. Kan ikke tåle små lappeløsninger. Motorcyklen er selvfølgelig købt og lavet til at blive brugt, men vil nu også gerne have en jeg kan stå og nyde at se på, og ikke med torn i siden, hvis du forstår. smiley

• #3   4. maj 2011 Jamen er du perfektionist så bestiller du da bare en ny ved en forhandler? smiley

Ellers må du jo forbi en mc ophugger eller ebay?

• #5   4. maj 2011 Må man få historien for uheldet?

• #6   4. maj 2011 Bor i Sønderjylland og kan fikse det

• #7   4. maj 2011 selvfølgelig sebastian:

Hele hændelsen skete ved et lyskryds, hvor en (kvindelig) billist kører foran mig. Billisten havde forud for episoden kørt ud foran mig ved en sidevej, på en sådan måde at hun ikke overholdt sin vigepligt, idet jeg måtte nedsætte hastigheden for ikke at påkøre hende.
    Jeg kører således bag billisten og ser at hun signalerer med blinklyset, at hun skal dreje til højre i et nærmere lyskryds. Jeg holder min fart og afstand som man nu skal og i forhåbning om at billisten skulle dreje til højre, gjorde jeg klar til at passere venstre om billistens side, eftersom der ikke kom nogle modkørende biler og at vejen er bygget således, at der er en midterrabet til forbikørsel i krydset. Men pludselig bremser kvindemennesket hårdt op, idet lyssignalet skifter til GULT (ikke rødt) - her er hun allerede påbegyndt at svinge samt kørt forbi stoppelinjen. Jeg bremsede så hårdt jeg kunne med forbremsen, så dækket blokerede, men ramte dog billistens venstre side af bilens bagende. Det endte med en lille skræmme bag på hendes bil også de små skader på min motorcykel som kan ses på billederne. Op til kollisionen holdte jeg min afstand og havde en sikker fart, men pga. den hårde opbremsning og underlige beslutning om at holde midt inde i et lyskryds, efter stoppelinjen gjorde at jeg ikke kunne nå at bremse eller kontrastyre uden om... smiley

• #8   4. maj 2011 gør som james siger, det kan laves så du ikke kan se det .Det skal selvfølgelig afmonteres og sendes til en maler bagefter

• #9   4. maj 2011 Lyder umiddelbart som om hun har troet du var en knallert hun skulle holde tilbage for, eller måske har hun troet der kom en cyklist? smiley

Men sur røv! som tideligere postet, ville jeg kigge på ebay

• #10   4. maj 2011 Eller få det lavet hos en maler ja

• #11   4. maj 2011 surt nok og du skal betale skaden på hendes bil så ??

• #12   4. maj 2011 Hvis du køre op bag i hende så har du jo ikke holdt den korrekte afstand. Og har hun bremset hårdt for gult, ville du jo også haft kørt over for guld hvis du havde afstand til hende. Så den er jo ikke længre end at du ik har holdt korrekt afstand til forankørende, eller været uopmærksom.
    Men da stadig øv.
    Du kan sagtent lave det så det ikke kan ses, det skal dog stadig males.

Kommentér på:
trafikuheld

Annonce