{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.818 visninger | Oprettet:

kørt ned i én venstresvingsulykke {{forumTopicSubject}}

Lørdag d. 7/5-2011 kl ca 11 om formiddagen blev jeg kørt ned i en venstresvingsulykke. Jeg kommer kørende bagfra på motorcykel og vil overhale en bil, i det øjeblik beslutter damen i bilen pludselig at svinge til venstre, og påkører mig, hun blinker ikke og det har hun indrømmet, politiet tillægger hende skylden.

Nu står jeg med en meget medtaget højre side med chance for mén i både højre skulder og knæ.

Jeg er meget forslået, men ok, nu går min bekymring på at få det bedre, genoptræning og:

Svie og smerte
Tabt arbejdsfortjeneste
dækning af motorcykel (obligatorisk, jeg ved det, hun har skylden)

Kender i til nogen som har været involveret i ligende sager osv.?

Det kunne være dejligt for mig at have lidt erfaring at trække på, hvis det hele kom til en retssag.

Jeg har kontaktet min advokat, som jeg skal have møde med indenfor de kommende dage, og skal til lægen nu.

På forhånd tak for jeres hjælp, fra en skadet mc'ist, der er glad for at han overlevede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørt ned i én venstresvingsulykke
  • #3   9. maj 2011 Du skal ha lægeerklæringer og der er fast pris for sengeliggende dage og oppegående dage + tabt arbejdsfortjeneste!
    Tog selv turen i 1980, frontalt ind i en bil, fløj over ham og den bagved holdende VW Transporter, 60 sygedage, 10 dage på hospitalet og 1.000 i værditab på at køre 2 sæsoner på den sammme mc:)
    Det tog mig vel 5 år at blive helt kvit for gener, men var altså i arbejde som maskinarbejder efter 2 mdr!
    Op på hesten igen!

• #4   9. maj 2011 Jeg havde et uheld i 2006 hvor en bil lavede en uvending og ramte mig. Han fik hele skylden og der var ingen problemer i retsagen, som var en formsag. Jeg kontaktede min egen forsikring, der kontaktede hans. Tingene gik næsten af sig selv derefter, bortset fra en helvedes masse papirer der skulle udfyldes.
    Da der skulle fastsættes méngrad, havde jeg en liste med til speciallægen over problemområder, så jeg huskede at få det hele med, for der var meget, endte med 20% mén.
    Hvis du har egen ulykkesforsikring, så håber jeg du har tegnet eksta forsikring for mc-kørsel, ellers får du kun 50% erstatning - det havde jeg ikke været obs på.

• #5   9. maj 2011 Forsikringsmæssigt og ang. advokater ville jeg lige forelægge sagen for Fuld Valuta i Solrød. De kan noget ingen andre kan herhjemme vedrøredne erstatninger.

• Mr. M
    Mr. M Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 98
    #6   9. maj 2011 ren forsikringsmæssig er der imngen tvivl.
    Modparten for 2/3 skyld og du for selv 1/3.
    Vis der blev svinget til venstre ved en privat vej fik modparten hele skylden, og vis det er offenlig vej for man 2/3 og 1/3.

• #7   10. maj 2011 kan ikke se hvorfor trådstarter skulle ha en del af skylden? Måske bare fordi han var der?

• #8   10. maj 2011 Jeg blev kørt direkte til skadestuen med ambulance. Min skulder og mit knæ er meget medtaget, men om der kommer en méngrad er svært at sige endnu, det kommer jo an på om jeg bliver ved med at have problemer og varige smerter. Jeg kan ikke se hvorfor jeg selv skulle have noget af skylden, jeg kørte helt normalt, hverken for hurtigt eller noget. Bare en normal overhaling, der gik galt pga. en udefra kommende faktor, hende, der ikke blinkede

• #9   11. maj 2011 Hehe, ja du kender jo også til skader Rene, jeg er bare ved at være træt af at humpe rundt som en halvlam 80årig, ikke kunne gå i bad uden min brors hjælp, og dét at skulle været startet på nyt job igår, som sikkert går til en anden nu, så står jeg jo godt i det, når jeg engang er frisk. Nå men er glad for at jeg ikke kom mere til skade, positiv skal man jo være:)

Kommentér på:
kørt ned i én venstresvingsulykke

Annonce