{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil evt. sælge min mc
  • #1   9. maj 2011 20 - 25.000 + en trillbør eller en brugt golf diesel.
    Se på DBA, gul og gratis, og træk 5000 fra, så er det nok prisen.

• #2   9. maj 2011 der har jeg også set , der for må man jo gerne spørge her inde også , det er sku da det der er sådan en side til , hvis du ikke mener det så lad vær med at bruge din tid på det smarte stig ;-/

• #4   9. maj 2011 25
    kg kattegrus og en lille rulle brænde der er bidt af, er hermed budt smiley

• #5   9. maj 2011 hehehe hvor er i vel nok sjove smiley , man har kun det skæg man selv sidder på og i har meget høhø

• #6   9. maj 2011 Hvis ikke man ved hvad ens egen mc sådan ca. er værd er man mere end dum.

Ps.
    Haha, I er gennemskuet for lang tid siden. I er desperate og de der utallige latterlige tråde om "hvad er min mc værd" er jo blot for at gøre resten af Mcg opmærksom på jeres salgsannoncer- og for at gøre andre brugere herinde opmærksom at jeres "herlige" mc er til salg.

Men ved I hvad. Hvis vi er interesseret i en mc afsøger vi markedet grundigt både her og andre steder. Vi vælger ikke en mc udfra en fjollet tråd oprettet af en tilfældig desperat Mcg bruger smiley

• #7   9. maj 2011 der skal sku ikke meget til før der er nogle der får ondt i røven her inde, men Hunter keder sig nok trist for ham.

og hunter hvad fanden er der i vejen med at gøre opmærksomhed på at man overvejer at sælge sin mc , det er skuda værer med de dumme mennesker der bruger ders egen tid på at brokke sig med alt ders bla bla bla

• #8   9. maj 2011 jeg byder 7 kr og 50 øre

• #9   9. maj 2011 Mit bud:

Med mælkeproduktions-anlæg: 3 kasser øl og en trillebør.

Uden mælkeproduktions-anlæg: 5 kg kanel og en sæk grødris.

Ps Den er som alt andet det værd du får den solgt for!

Kommentér på:
Vil evt. sælge min mc

Annonce