Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsx 250s cobra hvor mange i dk
  • #1   12. maj 2011 Der findes så vidt jeg ved 2 stk af dem her i landet.
    Jeg har haft den ene (den var blå da jeg havde den).
    Og så vidt jeg ellers dengang kunne finde ud af så var der en mere men har aldrig mødt den nogen steder og farven aner jeg ikke !!.

• #2   12. maj 2011 Du kan se den jeg havde her http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=570

• #3   12. maj 2011 Og det er ikke en naked udgave af gsxr 250. Der er mange forskelle på de 2 maskiner. Rigtig mange endda.

Selve motoren er tæt på at være ens men så er det også slut.
    Den har ikke samme kaburatoré og den har ikke samme stel og bagsvinger og forgaffel og hjul osv osv osv . så vær varsom med at købe dele som var det til en "alm" gsx-r 250

• #4   12. maj 2011 Chris: Ikke helt korrekt. Den GSXR250 der kører her i landet er GJ72A modellen som blev lavet fra 87-89. I 1989 kom GJ73A modellen som fik nyt stel, kåbe, bagsvinger mv. og det er denne model der er maget til Cobra. De har samme stel, bagsvinger mv. Dog kun en skive på forbremsen på Cobra. Men resten er det samme.
    Cobra har endda også samme modelnavn, GJ73A. Så dele fra f.eks. wemoto til en GSXR250r GJ73A passer også på en GSX250 Cobra GJ73A.

Men en fed lille maskine er det da.

• #5   13. maj 2011 hej chris ,det må var den blå som jeg har fået fingre i så ,tak for info til jer alle

• #6   13. maj 2011 Jesper det kan godt være du har ret i det du der skriver.
    De er så bare ligesom cobraèn ikke blevet solgt her i landet og derfor advare jeg michael om ikke at forveksle hans med en alm gsx-r250 (Altså dem som VI ser i gadebilledet) .

Michael det må det næsten være såfremt den er blå.
    Jeg solgte den til en bekendts kone og hun solgte den et års tid senere til en pige og derfra mistede jeg sporet af den.
    Vi lavede en dobbelt afgangspotte til den i sin tid har den stadig den på ?? :-).

• #7   13. maj 2011 hej chris ja korrekt den sad på da jeg købte den nydeligt arbejde men jeg harfået fat i en forkromet komplet potte til gsf 250 den passer nok bedre til syn,men venter pt på res,dele kæde røg af for sidste ejer og smadrede vandpumpen hehe det jo altid sjovt og følge en mc der har været ens egen , men nu den på fyn og snart klar til sjov mvh michael

• #8   13. maj 2011 Jeg glæder mig til du opretter den herinde så jeg da lige kan få et kig på den igen :-D.

Jeg hentede den i jylland da jeg købte den. Dengang købte jeg den af en mand på vel ca 55 år og han havde afgiftet den.
    Mener den er hevet hjem fra england !.

Den var sku ok sjov, men jeg blev hurtigt meget træt af at hører på alle dens omdrejninger så jeg havde den kun ca et halvt års tid.

Kommentér på:
gsx 250s cobra hvor mange i dk

Annonce