{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.413 visninger | Oprettet:

Syn med fuld Akra - uden DB killer?? {{forumTopicSubject}}

Hej MC galleri

Jeg var nede for at omregistrere MC'en idag og den skal selvfølgelig til syn inden skiftet. Den havde jeg fuldstændig glemt at afklare med sælger...

Nå, men har fuld titaniums Akrapovic på en CBR1000RR, PC, K&N og luftfilterkasse.
Jeg er en kende nervøs for den ikke går igennem syn uden DB killer - er der nogen CBR ejere eller andre med fuld Akra der har erfaringer her?

Hvis nogen med en DB killer til Hex potte under sædet tjekker tråden - Jeg vil meget gerne låne jeres DB killer =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syn med fuld Akra - uden DB killer??
  • #1   27. maj 2011 Den gik for mig med fuld akrapovic titanium uden anmærkninger på papirene men jeg fik da en bemærkning fra sysnmanden.

Der var en herinde der rådede folk til at tage til Applus hvis de har en potte der larmer lidt for meget. Det gjorde jeg så og jeg fløj lige igennem + jeg fik endda rabat fordi de manglede småpenge lol

Så min holdning er nok at de er lidt useriøse men på den "gode" måde og så kommer jeg da igen smiley

• #2   27. maj 2011 Jeg må lige se om der ligger en APPlus i nærheden af arbejdet så =)

Der ligger en Pava Synshal meget tæt på jobbet, så havde lidt overvejet at tage den der. Men tjekker lige om jeg kan finde en APPlus istedet.

• #3   27. maj 2011 Synede en r1 med fuld arrow på hos Toyota i Aalborg. Synsmandens kommentar: den må larme meget mere:-)

• #4   27. maj 2011 Tror bestemt Applus er seriøse nok, men ikke at have DB killer, som de ved bliver fjernet lige så snart synmanden har trykket godkendt, er jo spild af både hans og din tid….Altså synsmanden gider ikke et omsyn

• #5   27. maj 2011 @Casper L. Jeg har tænkt det samme, og tror jeg bestiller tid til syn ved Pava og triller derop forbi og får cyklen synet. Går det skidt må jeg investere i en DB killer jo....

• #6   27. maj 2011 Nu er det virklig også en stor udskrivning til en DB killer... Det kan jo noge let ryge helt op i 20 cm 1/2" rør og en spændskive + 20 min arbejde..

Jeg ville nok overveje en billiger cykle, hvis det er et problem.

• #7   27. maj 2011 "Synsmanden gider ikke et omsyn" ? - tror vist liiige det er det som f.eks. APplus m.fl. lever af... kommer iøvrigt an på stedet og ikke "mærket" - APplus hvor jeg bor har kasseret næsten alt jeg er kommet med, nogle gang endda på latterlige grundlag hvilket jeg ikke har oplevet andre steder.

• #8   27. maj 2011 @Racing4fun. Nu var det ikke pengene det kom an på, men fordi cyklen skal omregistreres til mit navn, og jeg ikke nødvendigvis har tid til at vente på at DB killeren kommer hjem. Og når potten nu har en hex afgang er der sjovt nok ikke en cirkulær udgang.
    Jeg spørger fordi jeg ikke ved hvad synsmanden siger, ikke fordi jeg er 'fattig' eller hvad det er du mener. Tilbøjelig til at kalde dig røvhul, men man kunne selvfølgelig også blot lade den slide og sige du skal lære og stave - quid pro quo som man siger!
    Jeg havde ellers i mange andre indlæg fra dig set dig som værende nogenlunde seriøs poster på mcg, men den tabte du på gulvet der....

Jeg regner ikke med at nogle synshaller som udgangspunkt er lempelige med reglerne, men da jeg ikke har oceaner af tid til at vente på en DB Killer var mit spørgsmål formuleret som ovenfor.

• #9   27. maj 2011 CBR 1000 fra 2006 var der ikke også katalysator på den.??

Husk hvis du har fuldsystem på så er der sandsynligvis heller ikke kat på mere.. Den skal du altså også lige have på igen inden du syner...

• #10   27. maj 2011 Christian D

Se nu har du jo brugt mere tid på at skive dette indlæg, end det vil tage at lave en DB killer.
    Det lettes sted at sætte den er mellem mellemrør og selve potten.... og det er med garanti rund.

Som du selv er inde på så er det lidt af en gråzone, men da du er helt klar over svaret vil blive. Var det nok en ide at bare at sætte den DB killer i.

Ja jeg er ordblind, men modsat dig så ved jeg dog en "Hex" er en sekskant.. Og hvis du eller gad tælde efter så er Carbonén sjovt nok en sekskant, der af navnet !!
    Selve afgangs røret er oval..... Men hvad ved jeg, jeg er jo bare en ordblind fattigrøv.

• #11   27. maj 2011 Kør da ned til den pava synshal og sig du skal ha den synet men først lige ville høre om de vurderer cyklen larmer for meget.

• #12   27. maj 2011 @Racing. Jeg har ikke forstået det her med at nogle i forummet altid svarer som om man er idiot. Jeg er godt klar over at Hex pottens afgangshul er ovalt, ellers havde jeg ikke påpeget at et rundt rør ikke gik i.
    Var forbi Aagesen inden jeg oprettede dette for at høre omkring DB killeren, men den skal bestilles hjem.
    Jeg har ikke adgang til et værksted, så kan ikke umiddelbart skille alt ad når vejret er som det er pt.
    Og som tidligere nævnt var jeg tilbøjelig til at svare tilbage med samme tone, men hvorfor skulle jeg. At jeg siger jeg ikke mangler penge til en DB killer har intet at gøre med at kalde dig fattig. Læs mine indlæg to gange før du tager prædikater på dig selv som du tror jeg giver dig, og ellers send mig en PM eller kom forbi Valby og snak med mig istedet for det her BS. Det er spild af tid.
    Tak for forslaget omkring placering af DB killer. Kigger på det hvis vejret klarer op.

• #13   27. maj 2011 @Jannik. Helt sikkert planen som det er lige nu!

• #14   27. maj 2011 @Jim K. Jeg ved det faktisk ikke da jeg ikke selv har monteret systemet og ikke har tjekket original udstødningen. Hvis, så render jeg ind i en øretæve uanset =/

• #15   27. maj 2011 Nu mindes jeg så ikke at have klad dig for en idiot.
    Eller tak... ti vilde heste kunne sku ikke trække mig til Danmark !! Jeg har det fint med at være her nede i syden.

Din cykle er fød med cat. ca 10 cm lang sidder på mellemrøret bag ved fodhvileren.

Kommentér på:
Syn med fuld Akra - uden DB killer??

Annonce