2.413 visninger
|
Oprettet:
Syn med fuld Akra - uden DB killer?? {{forumTopicSubject}}
Hej MC galleri
Jeg var nede for at omregistrere MC'en idag og den skal selvfølgelig til syn inden skiftet. Den havde jeg fuldstændig glemt at afklare med sælger...
Nå, men har fuld titaniums Akrapovic på en CBR1000RR, PC, K&N og luftfilterkasse.
Jeg er en kende nervøs for den ikke går igennem syn uden DB killer - er der nogen CBR ejere eller andre med fuld Akra der har erfaringer her?
Hvis nogen med en DB killer til Hex potte under sædet tjekker tråden - Jeg vil meget gerne låne jeres DB killer =)
apr 2009
Følger: 1 Følgere: 4 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 144
Der var en herinde der rådede folk til at tage til Applus hvis de har en potte der larmer lidt for meget. Det gjorde jeg så og jeg fløj lige igennem + jeg fik endda rabat fordi de manglede småpenge lol
Så min holdning er nok at de er lidt useriøse men på den "gode" måde og så kommer jeg da igen
jun 2010
Følger: 32 Følgere: 28 MC-er: 4 Emner: 17 Svar: 606
Der ligger en Pava Synshal meget tæt på jobbet, så havde lidt overvejet at tage den der. Men tjekker lige om jeg kan finde en APPlus istedet.
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.743
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 11 Svar: 392
jun 2010
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
Jeg ville nok overveje en billiger cykle, hvis det er et problem.
jun 2006
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 273
jun 2010
Jeg spørger fordi jeg ikke ved hvad synsmanden siger, ikke fordi jeg er 'fattig' eller hvad det er du mener. Tilbøjelig til at kalde dig røvhul, men man kunne selvfølgelig også blot lade den slide og sige du skal lære og stave - quid pro quo som man siger!
Jeg havde ellers i mange andre indlæg fra dig set dig som værende nogenlunde seriøs poster på mcg, men den tabte du på gulvet der....
Jeg regner ikke med at nogle synshaller som udgangspunkt er lempelige med reglerne, men da jeg ikke har oceaner af tid til at vente på en DB Killer var mit spørgsmål formuleret som ovenfor.
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Husk hvis du har fuldsystem på så er der sandsynligvis heller ikke kat på mere.. Den skal du altså også lige have på igen inden du syner...
dec 2007
Se nu har du jo brugt mere tid på at skive dette indlæg, end det vil tage at lave en DB killer.
Det lettes sted at sætte den er mellem mellemrør og selve potten.... og det er med garanti rund.
Som du selv er inde på så er det lidt af en gråzone, men da du er helt klar over svaret vil blive. Var det nok en ide at bare at sætte den DB killer i.
Ja jeg er ordblind, men modsat dig så ved jeg dog en "Hex" er en sekskant.. Og hvis du eller gad tælde efter så er Carbonén sjovt nok en sekskant, der af navnet !!
Selve afgangs røret er oval..... Men hvad ved jeg, jeg er jo bare en ordblind fattigrøv.
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 128
jun 2010
Var forbi Aagesen inden jeg oprettede dette for at høre omkring DB killeren, men den skal bestilles hjem.
Jeg har ikke adgang til et værksted, så kan ikke umiddelbart skille alt ad når vejret er som det er pt.
Og som tidligere nævnt var jeg tilbøjelig til at svare tilbage med samme tone, men hvorfor skulle jeg. At jeg siger jeg ikke mangler penge til en DB killer har intet at gøre med at kalde dig fattig. Læs mine indlæg to gange før du tager prædikater på dig selv som du tror jeg giver dig, og ellers send mig en PM eller kom forbi Valby og snak med mig istedet for det her BS. Det er spild af tid.
Tak for forslaget omkring placering af DB killer. Kigger på det hvis vejret klarer op.
jun 2010
jun 2010
dec 2007
Eller tak... ti vilde heste kunne sku ikke trække mig til Danmark !! Jeg har det fint med at være her nede i syden.
Din cykle er fød med cat. ca 10 cm lang sidder på mellemrøret bag ved fodhvileren.
Syn med fuld Akra - uden DB killer??