{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Kigger på DNEPR {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger lidt på en dnepr fra sverige.
Cyklen er fra 1963 eller 1966 og er en 650 topventileret, ejer er lidt usikker, men kan se det på papirene, når han kommer på værkstedet næste gang.

Kan læse mig til at det er en risci affære at købe sådan en mc.

Hvordan er det med reservedele? Er de dyre at renovere?
Hvad skal jeg være opmærksom på?

Har klippet dette fra uraldnepr.dk

Køber du en brugt russer til restaurering, så vær forberedt på at den kan være sammenbygget af 50 års diverse Ural - Dnepr modeller og at alt hvad der er repareret i russerens levetid østpå, oftest har været nød - reparationer mest uden originale reservedele og nødvendig fagkundskab. Du skal hele russeren igennem og vær forberedt på overraskelser.

Er der noget om snakken?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kigger på DNEPR
Kommentér på:
Kigger på DNEPR

Annonce