{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.045 visninger | Oprettet:

Sænkning af Yamaha R6 {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har en Yamaha R6 fra 2006.
Da den er en smule for høj til mig, vil jeg høre, hvordan den lettest kan blive sænket. Det drejer sig om ikke mere end ca. 3-4 cm.

Nogle der har nogle lette fif, indput, så smid dem da gerne lige forbi smiley

På forhånd tak.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning af Yamaha R6
  • #1   14. jul 2011 Lad være med at ændre på geometrien, tag af sædet hvor du sidder med lårene når du holder stille eller vænd dig til at køre som den er, det er jo rigeligt at kunne nå med tåspidsen

  • #2   14. jul 2011 Jeg vil nu ikke være så bange for at ændre en smule på højden, så længe man sørger for at ændre både for og bag.

    Jeg vil foreslå at få fat i et lowering kit (nye kødben), som eks sænker bagenden med 20mm og så sænke forgaflerne tilsvarende 20mm i gaffelbroerne.


  • #3   19. jul 2011 Jeg har sænket min med Soupy's Double Style Theraded Lowering Links der kan du hæve og sænke uden at tage dem af. Men husk lige din støttefod når du har sænket den.

  • #4   25. jul 2011 Ilyas A : har du et link til hvor de kan købes? smiley

Kommentér på:
Sænkning af Yamaha R6

Annonce