{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

Sænkning Yamaha R6 - Kvalitet? {{forumTopicSubject}}

Hey MCG, jeg overvejer at sænke min Yamaha R6 en smule - Men da jeg både har set og hørt om skrækhistorier hvor de eftermonterede "kødben" er knækket/revnet, eller hvor mc`en stabilitet ved høje hastigheder er blevet væsentligt forringet, så er jeg lidt forbeholden?

Hvad har folk af erfaring med sænkning af mc`en? Jeg er hverken høj eller lav, derimod rimeligt gennemsnitlig højde på 178. Jeg kan lige nøjagtig stå på flad fod på begge sider - meeen en eller to cm ville bestemt ikke skade!

Jeg har dog aldrig haft behov for at sænke nogle af mine øvrige mc`er, så jeg er lidt på bar bund mht. hvad man skal vælge(altså producent af sænknings kit, kinagøjl etc.) samt om det influerer mærkbart på køreegenskaberne! Selve sænkningen kan jeg fint klare selv smiley

På forhånd tak smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sænkning Yamaha R6 - Kvalitet?
Kommentér på:
Sænkning Yamaha R6 - Kvalitet?

Annonce