{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.136 visninger | Oprettet:

Sænkning af Yamaha R6 01. {{forumTopicSubject}}

Hey smiley
Har fået købt mig en Yamaha R6 fra 01. Jeg er en lille gut, på godt 170 cm. Jeg kan lige præcis nå jorden med begge fødder, ved godt det for de fleste er længe nok, men jeg syntes nu alligevel det er lidt træls.
Har kigget lidt på nettet uden rigtig at finde noget.
Nogle der kan hjælpe mig med hvad jeg skal købe og hvordan og hvorledes? smiley
Mvh Jonas!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sænkning af Yamaha R6 01.
  • #2   24. maj 2012 Så er det da den forkerte mc du har købt dig, det gavner aldrig opsætningen at sænke den m.m det er til drag

  • #3   24. maj 2012 Det er bestemt ikke til drag hehe. Kan det virkelig mærkes på kørslen at den sænkes? Jeg tænker på både for og bag, og ikke specielt meget.
    Dr. G - Tak for linket, har godt nok kigget de fleste af de topics igennem, og syntes egentlig ikke jeg blev helt vildt meget klogere. smiley


  • #5   24. maj 2012 har set et hav af r6 ere der er sænket en smule i næsen nogle af dem der køre road racing gør det også... min kammerats nyindkøbte r6 2009 er også sænket i næsen...

  • Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 207
    #6   24. maj 2012 Det er ikke så galt igen med køreegenskaberne. Nu ved jeg ikke med r6, men min kærestes SV var sænket bagtil da vi købte den. Så vi droppede fronten 1,5 cm og den kører super smiley

    Klar frihøjden bliver reduceret, men hvis det kun er få cm det handler om ville jeg ikke tvivle et sekund.


  • #7   24. maj 2012 Ja næsten alle cykler skal dykkes en smule foran, men når man sænker dem i bag begynder langt de fleste cykler og opfører sig underlig, men til morfarkørsel mærker man det ikke

  • #8   24. maj 2012 super med alle de indlæg!
    Var hos den lokale mekaniker i dag, og han sagde de kunne sænke den 30 mm. Køreegenskaber og frihøjde skulle ikke blive noget problem, så længe jeg ikke har nogle bagpå over 80 kg. Tror det bliver det. smiley


Kommentér på:
Sænkning af Yamaha R6 01.

Annonce