794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

3 x Honda MotoGP 3 x Honda MotoGP

Endelig lykkedes det crashtest dummy at få en podieplads, flot Simoncelli smiley

Stoner kan vi vel godt kåre som vinder i år eller hvad ?

Anyway dejligt at se alle de Honda'er i top 3, synd for Pedrosa ellers havde det være 3 x Repsol smiley Fandme et kønt syn at se de 3 Repsol efter hinanden.

Hvordan er det med Simoncellis hår, hvornår vil han få klippet garnet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 x Honda MotoGP
  • #1   16. aug 2011 Ja flot, mener han har sagt at han først klipper det den dag han bliver verdensmester, det har han også gode muligheder for at blive en dag hvis han forsætter med at holde dampen oppe. Men nu skifter de jo til 1000 ccm næste år, det jo ikke sikkert det passer godt til ham.
    Stoner ligger godt til at vinde i år, tror også selv at han bliver det, men lad os nu se der kan ske meget endnu.
    Glæder mig til at se hvad rossi kan gøre næste gang de skal køre, det er som om han er kommet lidt tætter på den foreste gruppe. han har ik tabt sutten helt endnu den gamle smiley han skal nok blive verdensmester igen det er jeg slet ikke i tvivl om.

• #2   16. aug 2011 Rossi??????hvem er han smiley

• #3   16. aug 2011 Indtil videre det bedste bud på hva.. helv. den Ducati består af - eller nærmere ikke består af:

http://www.motomatters.com/analysis/2011/08/08/the_trouble_with_the_ducati_desmosedici_.html

;o) Da melandri fortalte Duc folkene der var noget galt med hans MC, blev han tilbudt psykolog hjælp...Hmmm det lyder som Ferrari før Schumacher lærte dem at gå i takt

• #4   16. aug 2011 Btw er Marco Melandri godt kørende i superbike , godt han røg ud af duc stalden.......

• #5   16. aug 2011 Tjah...det er jo stadigvæk kun Stoner der har formået at ligge i top med Ducatien i de år han kørte på den.........OG JA DENGANG HOLDT JEG OZ MED HAM;-)

Kommentér på:
3 x Honda MotoGP

Annonce