1.775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Synkroniseringsværktøj Synkroniseringsværktøj

I forbindelse med ventiljustering, vil jeg også selv synkronisere karbonaderne og da jeg alligevel skal have noget hjem fra Louis tænkte jeg om dette sæt ikke var fint nok?
http://www.louis.de/_20b383db7142dd9a24ffc41ae5170b5391/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=370&wgr=466&list_total=7&anzeige=0&artnr_gr=10034216&lang=en

Har godt læst om carbtune, men er det ikke lidt hip som hap, det er jo bare et måleinstrument i bund og grund, og har set folk selv gøre det med sodavandsflasker og slanger.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synkroniseringsværktøj
  • #1   22. sep 2011 Hej Simon

Jeg har et liggende et eller andet sted. Det må du hellere end gerne låne.

Bor i Næstved.

mvh
    Søren

• #2   22. sep 2011 Hvis din cykel er en 2 cylindret, så er det et udmærket køb smiley

• #3   22. sep 2011 Hvorfor nøjes med dem fra Louis når Carbtune er samme pris?
    Har brugt både ur og søjle typen i flere udgaver og søljerne er langt nemmere at justere ind efter

• #4   22. sep 2011 Enig med Lange:-)

• #5   23. sep 2011 Om det er ure eller søjler er ikke afgørende, men efter at have prøvet forskelige "ur"-systemer er jeg også endt som stor tilhænger af Carbtune.

Problemet med urene er, at man skal have justeret flowet til uret helt rigtig, for at undgå at viseren "flakker" rundt og at man samtidig er sikker på, at der er nok flow til at den bevæger sig frit.
    De ure jeg har brugt har heller ikke været indenfor samme toleracner, så det har altid været nødvendigt at krydschecke for at være sikker på at målingen var rigtig.

Ingen af de problemer har vist sig ved Carbtune.

• #6   23. sep 2011 Enig med Lange Knud og Anders, ville heller ikke bruge andet.

Efter at have brugt ure en del år, og som sådan været tilfreds, var jeg på besøg hos Knud, og fik justeret min cykel, med hans carbtune. det virkede bare bedre! og nemmere at arbejde med!

SÅ sådan et blev bestilt!

• #7   25. sep 2011 Okay det lyder til der er bred enighed om carbtune er bedre.

Søren:
    Tak for tilbuddet ellers, men jeg tror nu jeg køber et selv, koster ikke alverden og så har man det også til fremtidig brug:)

Kommentér på:
Synkroniseringsværktøj

Annonce