977 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
køre på udenlandsk mc i DK (ferie) køre på udenlandsk mc i DK (ferie)
spekulerede på om der er noget man skal være opmærksom på ved at køre udenlandsk mc i DK -
Jeg bor i Irland og har gjort det i over 10 år men spekulerede på en MC ferie næste sommer der skulle inkludere noget tid i DK, har Irsk kørekort så formoder at klip i kortet ikke er et problem og er selfølgelig klar over at jeg skal køre langt pænere i DK end her men hvordan foregår det med bøder til udlændinge og ville jeg løbe ind i problemer over en for lille nummerplade og intet nummerpladelys og for den sags skyld et fuldt udstødningssystem der larmer lidt mere end gennemsnittet
0 synes godt om
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
ved du om det er alle EU lande eller kun dem der er med i schengen samarbejdet, ved at nogle lande betaler du her og nu eller de holder din kværn/bil til du har betalt
apr 2009
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 368
Jeg ser mindst 2 stk politikøretøjer på motorvej i begge retninger hverdag.
Jeg ser mindst en photovogn hver 14 dag og for 2 uger siden så jeg 3 photovogne forskellige steder på samme uge. I denne uge har jeg indtil i dag observeret 2 stk photovogne.
Jeg syntes at de er allevejne i øjeblikket.
feb 2011
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 368
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 61 MC-er: 12 Emner: 234 Svar: 955
Kan godt være at det lyder helt absurd og hen i hegnet.
Men hvad med bare at køre ordentligt?
Nej undskyld, kan da godt se det, nu hvor det står på skrift altså. At det er det dummeste forslag.
Tror bare du bliver nødt til at køre endnu hurtigere, så politiet slet ikke kan fange dig.
apr 2009
jeg kører såmænd ordentligt men er vant til herovre at så længe man ikke er helt nuts så kan man godt ligge på 40-50% over fartgrænsen så længe det er uden for byområde, den med at køre fra dem er jeg ikke tilhænger af da det er nemt at slippe fra den første men det er alle dem de er i radiokontakt med der ender med at blive problemet
jun 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 58 Svar: 3.186
Tror også at det klogeste vil være, at følge Cherry's råd!
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Lov følge eller land fly:-)
Du kunne da som udgangspunkt sætte dig for, at du ville kære bare nogenlunde rimeligt, og så tage skraldet, hvis du nu skulle være uheldig. Det er sådan alle vi andre gør, når vi kører uden for vort hjemland:-)
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
(den skal du altså bare høre for) hæhæ
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
det er nu ikke første gang, og nok heller ikke sidste:-)
....men det er nu ikke det samme som at spørge hvad der sker NÅR man nu blæser det hele en hatfuld og bliver knaldet af policen.
Og - du har jo truffet mig og ved at jeg har en bred ryg - der kan stå "IDIOT" rigtig mange gange:-)
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
køre på udenlandsk mc i DK (ferie)