977 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

køre på udenlandsk mc i DK (ferie) køre på udenlandsk mc i DK (ferie)

spekulerede på om der er noget man skal være opmærksom på ved at køre udenlandsk mc i DK -
Jeg bor i Irland og har gjort det i over 10 år men spekulerede på en MC ferie næste sommer der skulle inkludere noget tid i DK, har Irsk kørekort så formoder at klip i kortet ikke er et problem og er selfølgelig klar over at jeg skal køre langt pænere i DK end her men hvordan foregår det med bøder til udlændinge og ville jeg løbe ind i problemer over en for lille nummerplade og intet nummerpladelys og for den sags skyld et fuldt udstødningssystem der larmer lidt mere end gennemsnittet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Blocked toilet 2.000 kr.
  • afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • montering af kattelem i hoveddør 1.000 kr.
  • Hovedrengøring i privat hjem 2.500 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køre på udenlandsk mc i DK (ferie)
  • #1   7. okt 2011 det er så fint nok Niklas, I det mindste skal jeg ikke betale kontant og på stedet men kan vente til jeg kommer hjem ( tvivler dog på at det Irske politi ville gide bruge tid på at opkræve bøder fra udlandet )
    ved du om det er alle EU lande eller kun dem der er med i schengen samarbejdet, ved at nogle lande betaler du her og nu eller de holder din kværn/bil til du har betalt

• #2   7. okt 2011 tænker om man kan betale med check eller om det SKAL være kontant

• #3   7. okt 2011 Mhh Bombe
    Jeg ser mindst 2 stk politikøretøjer på motorvej i begge retninger hverdag.

Jeg ser mindst en photovogn hver 14 dag og for 2 uger siden så jeg 3 photovogne forskellige steder på samme uge. I denne uge har jeg indtil i dag observeret 2 stk photovogne.

Jeg syntes at de er allevejne i øjeblikket.

• #5   7. okt 2011 Jeg pendler ca. 80 og ser dem allevejne. Jeg lyder helt paranoid men den er god nok, men jeg er ofte også i KBH og omegn

• #6   7. okt 2011 Jeg tror jeg har et rigtig godt forslag.
    Kan godt være at det lyder helt absurd og hen i hegnet.
    Men hvad med bare at køre ordentligt?

Nej undskyld, kan da godt se det, nu hvor det står på skrift altså. At det er det dummeste forslag.
    Tror bare du bliver nødt til at køre endnu hurtigere, så politiet slet ikke kan fange dig.

• #7   7. okt 2011 lol CherryBomb
    jeg kører såmænd ordentligt men er vant til herovre at så længe man ikke er helt nuts så kan man godt ligge på 40-50% over fartgrænsen så længe det er uden for byområde, den med at køre fra dem er jeg ikke tilhænger af da det er nemt at slippe fra den første men det er alle dem de er i radiokontakt med der ender med at blive problemet

• #8   7. okt 2011 Den sidste bøde hentede jeg mellem Snejbjerg og Ringkøbing og før den, fangede jeg en ved Svendborg, så Harry Haps er vist over det hele.
    Tror også at det klogeste vil være, at følge Cherry's råd!

• #9   7. okt 2011 Jesper H:

Lov følge eller land fly:-)

Du kunne da som udgangspunkt sætte dig for, at du ville kære bare nogenlunde rimeligt, og så tage skraldet, hvis du nu skulle være uheldig. Det er sådan alle vi andre gør, når vi kører uden for vort hjemland:-)

• #11   7. okt 2011 KNUD, ja uden for landet, men hvem er lige blevet snuppet indenlands??
    (den skal du altså bare høre for) hæhæ

• #12   7. okt 2011 Ha Jesper:

det er nu ikke første gang, og nok heller ikke sidste:-)

....men det er nu ikke det samme som at spørge hvad der sker NÅR man nu blæser det hele en hatfuld og bliver knaldet af policen.

Og - du har jo truffet mig og ved at jeg har en bred ryg - der kan stå "IDIOT" rigtig mange gange:-)

• #13   8. okt 2011 HEY det kan der også på min, samt narrøv, spade, idiot m.m. OG tror alle predikater passer på rette tidspunkt smiley

Kommentér på:
køre på udenlandsk mc i DK (ferie)

Annonce