615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Forskel på oliefilter Forskel på oliefilter

Er der nogen større forskel på oliefiltre?

Har her to i tankerne, da jeg har fundet dem på samme side, og de begge skulle passe på en GSX400 fra 81
(link fjernet)
(link fjernet)

Den eneste forskel jeg lige kan se, er at det ene skulle være fra Champion, og det andet fra MIW

Dog ligner det fra MIW mest det jeg kender fra et filter, specielt da det fra Champion har en speciel udformet pakning.

Eller er der andre filtre der er bedre, som ikke koster kassen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på oliefilter
  • #1   14. okt 2011 Den gummiring der medfølger passer til det dæksel du skal pille af for at komme til oliefilteret... Så du må afmontere dækslet og se om det er den runde eller den anden du skal bruge... Måske er det nok bare at kigge på dækslets udformning for at bestemme type af gummiring..

• #2   14. okt 2011 Til min gamle gs 450 fra 84 skulle jeg bruge et oliefilter magen til nr. 2 du linker til, mener at gsx400 og gs 450 er ens på mange punkter. Købte fra mc-nøglen og kostede heller ikke kassen. mener også det var omkring de 50,-

Ellers har t-hansen jo også nogle udemærkede nogle? http://www.thansen.dk/product.asp?c=5919194285&n=-1329775145&pn=-1329775144

• #3   14. okt 2011 tit så er billederne af sådan nogen ting, også bare et standard billede, det er ikke nødvendigvis det man modtager smiley

• #4   15. okt 2011 Tak for svarene, vil vente med at bestille indtil jeg får taget mig sammen til at få købt de andre dele til den, før jeg tapper olien af.

• #5   15. okt 2011 Jeg tror du kan få et original filter, ved et suzuki værksted for under en 50´er...

/ Bülow...

• #6   16. okt 2011 Bülow [ Aalborg SV ]

hæ hæ...en 50lap tror jeg ikke han kan få meget orginalt filter for...
    har lige givet 130kr for et til min.. jeg sagde at det skulle være et originalt,
    og det er det også.... men sjovt eller ikke at se at på et japansk filter, at der stå lavet i kina....................................

mvh

• #7   16. okt 2011 Mener et filter magen til, koster 42,50kr til en honda... Jeg giver normalt 85kr for et original filter til min hornet...

Det kan godt være et original filter er lavet i kina, men det er bl.a en iphone osse... smiley Fordelen ved et original er det er "godkendt" af producenten til at opfylde nogle bestemte krav...

Der findes selvfølgelig billige uoriginale der også gør det, men der findes osse filtere der ikke gør... Og så er der de filtere der er så ringe at de klapper sammen inden for kort tid...

/ Bülow...

Kommentér på:
Forskel på oliefilter

Annonce